Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Heuvelrijk Berg en Dal





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Habitació Comfort, accessible
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Cafetera/tetera
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Wylerbaan 1-c, Groesbeek, 6561 KN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel & Resort de Zeven Heuvelen
Hotel & Resort de Zeven Heuvelen
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 79 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.17 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Heuvelrijk Berg en Dal Hotel Groesbeek
Heuvelrijk Berg en Dal Hotel
Heuvelrijk Berg en Dal Groesbeek
Heuvelrijk Berg en Dal Hotel
Heuvelrijk Berg en Dal Groesbeek
Heuvelrijk Berg en Dal Hotel Groesbeek
Preguntes freqüents
Opinions: Heuvelrijk Berg en Dal
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Jeanne
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern ingericht, gastvrij onthaal en fijne sfeer
Jeanne
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Tom
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tom
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Karin
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karin
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
harry
28 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Uitstekend voor alle soorten reizigers
harry
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Heiko
2 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heiko
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Thijs, Harderwijk
Viatge en parella
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thijs
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Bas, Lochem
16 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bas
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
E.C.
5 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mooie ambiance voor elke gelegenheid
E.C.
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern, clean and accessible hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Anke
22 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prachtig nieuw hotel in de heuvels bij Nijmegen.
Anke
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Susi, Fredericica, Danmark
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel i rolige og naturskønne omgivelser
Susi
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Martijn
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gezellig Familie hotel



Martijn
Estada de 2 nits (juny 2018)