Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hajé restaurant Nieuwegein





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 117 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
9,8 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Assecador de cabells
Bany privat
Sala d'estar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Waterliniedok, Nieuwegein, UT, 3433 NV
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Postillion Hotel Utrecht Bunnik
Postillion Hotel Utrecht Bunnik
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 398 opinions
Preu actual: 100 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.92 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 14.50 i 19.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 12.50 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 29.5 EUR per dia.
- Sopar a l'allotjament: 25 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Haje Restaurant Nieuwegein
Hajé restaurant Nieuwegein Hotel
Hajé restaurant Nieuwegein Nieuwegein
Hajé restaurant Nieuwegein Hotel Nieuwegein
Preguntes freqüents
Opinions: Hajé restaurant Nieuwegein
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
William
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Demis
22 de juny de 2025
Demis
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sanja
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sanja
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Martina
22 de juny de 2025
Martina
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alex
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
James
8 de juny de 2025
James
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats



Jack
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Monique
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
24 de maig de 2025
Laura
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Anneke
23 de maig de 2025
Anneke
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Rob
14 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Abigail
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Abigail
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Kevin
3 de maig de 2025
Kevin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Olena
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely stay
Olena
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHRYSO
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHRYSO
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrea
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Andrea
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernt
Viatge en grup
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernt
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Harald
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harald
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Henriette
5 d’abr. de 2025
Henriette
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Fabienne
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabienne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Koen
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Koen
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pietie
Viatge en parella
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pietie
Estada d’1 nit (març 2025)