Hotel Ameland
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Centre de Natura Ameland
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ameland





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Premier, balcó

Habitació amb dos llits individuals Premier, balcó
El més destacat
Balcó
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Strandweg 48, Nes, 9163 GN
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fletcher Hotel-Restaurant Noordsee-Ameland
Fletcher Hotel-Restaurant Noordsee-Ameland
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 232 opinions
Preu actual: 135 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.04 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 4 anys.
- Taxa administrativa: 1.60 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 32.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ameland Nes
Hotel Ameland
Ameland Nes
Hotel Ameland Nes, The Netherlands
Hotel Ameland Nes
Hotel Ameland Hotel
Hotel Ameland Hotel Nes
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ameland
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
12 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Taco
8 de jul. de 2024
Taco
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Annie
23 de juny de 2024
Annie
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Kay
Viatge en família
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kay
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Martina
Viatge en parella
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martina
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Angelika
Viatge en família
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Angelika
Estada de 5 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Ina
24 d’ag. de 2023
Ina
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Ineke
Viatge en grup
21 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ineke
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Cecile
28 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cecile
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Robert
Viatge en família
26 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Geert, Groningen
Viatge en grup
10 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Geert
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Susanne
29 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt cykelhotell
Susanne
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Monique
Viatge en parella
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Ariel
30 d’abr. de 2023
Ariel
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Roelie
Viatge en parella
26 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roelie
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Lucas
24 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
john
10 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
john
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Jan
18 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Christian
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
J.
Viatge en grup
14 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J.
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Christina
15 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada de 2 nits (juny 2022)
8/10, Bo
G.A.
13 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
G.A.
Estada de 2 nits (maig 2022)
8/10, Bo
GJ
10 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GJ
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Rob
Viatge en parella
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Marileen
29 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marileen
Estada de 3 nits (ag. 2021)