Hotel Rosveld
Hotel a Nederweert amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rosveld





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9 Randweg West, Nederweert, LI, 6031 RS
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fletcher Hotel Restaurant Weert
Fletcher Hotel Restaurant Weert
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 366 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 18.50 EUR per adult i 8.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 12.95 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 29.5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rosveld Hotel
Hotel Rosveld Nederweert
Hotel Rosveld Hotel Nederweert
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rosveld
Opinions
9,6
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rein
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rein
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Klaas
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
cyril
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
cyril
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Henrik
5 de maig de 2025
Henrik
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johannes, Dordrecht
Viatge de negocis
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johannes
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Helle Nørgaard
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helle Nørgaard
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Karl
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jan Willem
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan Willem
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Damon
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Damon
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Eiko
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eiko
Estada de 20 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge de negocis
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Anand
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Anand
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Freddy
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Normaal goed hotel maar laatste verblijf niet zo
Freddy
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danny
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Danny
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Algemeen goed
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Jochen
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jochen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Yassime
13 de gen. de 2025
Yassime
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge de negocis
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent stay
Benjamin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rene
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada d’1 nit (gen. 2025)