Galeria de fotos de l’allotjament Le Soly Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica, 2 llits individuals, balcó

Habitació amb dos llits individuals clàssica, 2 llits individuals, balcó
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors, balcó

Habitació doble, 1 llit doble, no fumadors, balcó
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, balcó

Habitació triple, balcó
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, balcó

Habitació individual, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar, diversos llits

Habitació triple familiar, diversos llits
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor LED
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un assecador de cabells
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, no fumadors

Habitació quàdruple, no fumadors
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Matalàs de Select Comfort
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

234 Route De La Manche, Morzine, Haute-Savoie, 74110
Sobre aquest allotjament
Le Soly Hotel
Allotjaments similars

Hôtel l'Igloo
Hôtel l'Igloo
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 92 opinions
Preu actual: 154 €
taxes i impostos inclosos
23 d’oct. - 24 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.70 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:30-19:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
La wifi gratuïta de les habitacions té un límit de dispositius: 2; la wifi de les zones comunes també és gratuïta i té un límit de dispositius: 2
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Le Soly Varnay
Le Soly Varnay Hotel
Le Soly Varnay Hotel Morzine
Le Soly Varnay Morzine
Soly Hotel Morzine
Soly Hotel
Soly Morzine
Le Soly Hotel Hotel
Le Soly Hotel Morzine
Le Soly Hotel Hotel Morzine
Preguntes freqüents
Opinions: Le Soly Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Robert, Ringwood
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Andrew
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Liza, Brisbane
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Liza
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Geoff
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideally positioned hotel.
Geoff
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Tom
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Solo Ski Trip
Tom
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
14 d’ag. de 2024
Kevin
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Shahrukh
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahrukh
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Dave
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dave
Estada de 5 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Ian
Viatge en parella
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ian
Estada de 7 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
3 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christopher
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Steven
27 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Steven
Estada de 6 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Ross
31 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ross
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Roger Paul
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roger Paul
Estada de 5 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Will
Viatge en família
11 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Will
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
MIchael
Viatge en família
5 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIchael
8/10, Bo
Kevin
Viatge en grup
22 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 5 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
End of ski season solo weekend.
Michael
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en família
4 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Stuart
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stuart
Estada de 7 nits (gen. 2022)