Hotel Alto del Sol Latorre Mejillones
Hotel a Mejillones amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Alto del Sol Latorre Mejillones





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Menjador independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Almirante Latorre 838, Mejillones, 1310000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Alto del Sol Plaza Mejillones
Hotel Alto del Sol Plaza Mejillones
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.0 de 10, Bé, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Alto Sol Mejillones
Alto Sol Mejillones
Hotel Alto Sol Latorre Mejillones
Hotel Alto Sol Latorre
Alto Sol Latorre Mejillones
Alto Sol Latorre
Hotel Alto del Sol Mejillones
Alto Sol Latorre Mejillones
Hotel Alto del Sol Latorre Mejillones Hotel
Hotel Alto del Sol Latorre Mejillones Mejillones
Hotel Alto del Sol Latorre Mejillones Hotel Mejillones
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Alto del Sol Latorre Mejillones
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jaecheol
1 de des. de 2024
Jaecheol
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
CELSO
Viatge de negocis
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CELSO
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Juan Cristobal
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cobro de impuesto que no corresponde.
Juan Cristobal
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
ROLANDO
Viatge de negocis
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BUENÍSMO
ROLANDO
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Karim
Viatge de negocis
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karim
Estada de 4 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
David
Viatge en família
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Cobro erroneo
David
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
21 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
carlos
1 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
carlos
Estada de 6 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Maria
16 de febr. de 2022
Maria
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Daniela Fernanda
9 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ideal para 1 noche
Daniela Fernanda
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Claudia
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
PEDRO
Viatge de negocis
28 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PEDRO
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
MARCO
Viatge de negocis
22 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCO
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge de negocis
30 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lo mejor de Mejillones
Marco
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
SiM, Singapore
Viatge de negocis
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SiM
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Dino
Viatge de negocis
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dino
Estada de 12 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Jose
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
HANGYEOL
21 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
냉장고도 있고 커피포트 없음.
HANGYEOL
Estada de 8 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Claire
22 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Claire
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
David
30 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I liked the restaurant and the roof tip terracr
David
Estada de 3 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació