ibis Styles Makkah

Hotel amb 2 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Gran Mesquita de Makkah

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles Makkah

Vista des de l'allotjament
Vista des de l'habitació
Habitació estàndard, 3 llits individuals | Minibar, caixa forta a l'habitació i escriptori
Restaurant
Vista des de l'habitació

Opinions

8,0 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Serveis de bugaderia
  • Aparcament inclòs
  • Aire condicionat
El preu actual és de 21 €
taxes i impostos inclosos
4 d’oct. - 5 d’oct.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació estàndard, diversos llits

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals i 1 sofà llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble

8,6 sobre 10
Excel·lent
(14 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació estàndard, 3 llits individuals

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Habitació estàndard, diversos llits (Quad Family)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
  • Vistes al port esportiu
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 3 llits individuals

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

ibis Styles Makkah és a Al Maabda, a La Meca. A més de visitar punts d'interès com ara Jabal al-Nour i Safa i Marwah, podràs gaudir d'una bona sessió de compres a Centre Comercial Makkah. Mesquita Faqih i Kaaba són altres dos llocs recomanats per visitar.
Mapa
4490 King Fahd Road, Al Maabdaah Al Azizia Makkah, Makkah

Què hi ha als voltants

  • Gran Mesquita de Makkah - 3 minuts en cotxe - 3.3 km
  • Kaaba - 3 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Pou de Zamzam - 3 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Porta del Rei Fahad - 3 minuts en cotxe - 4.4 km
  • Torres Abraj Al-Bait - 4 minuts en cotxe - 4.7 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Makkah: 17 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Jidda-Rei Abdulaziz (JED): a 70 min en cotxe

Restaurants

  • ‪ستاربكس - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪بارنيز Barnue's - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪kanaat turkish restourant - ‬2 minuts en cotxe
  • ‪M Hotel Al Dana Makkah By Millennium - ‬9 minuts a peu
  • ‪مطعم صحتين اللبناني - ‬2 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

ibis Styles Makkah

Hotel amb Gran Mesquita de Makkah a prop
ibis Styles Makkah, amb Mesquita Faqih i Safa i Marwah a poca distància, ofereix una biblioteca, serveis de tintoreria o bugaderia i una llar de foc al vestíbul. No deixis passar l'oportunitat de menjar als dos restaurants de l'allotjament. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un centre de negocis i un bar d'aperitius o una cafeteria.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), transport gratuït per la zona i registre de sortida exprés
  • Registre d'entrada exprés, dispensador d'aigua i allotjament lliure de fum
  • Als comentaris dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Les 286 habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Bombetes LED i productes de neteja respectuosos amb el medi ambient
  • Banys que ofereixen articles de tocador respectuosos amb el medi ambient i dutxes
  • Televisors de pantalla plana amb canals per satèl·lit
  • Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport per la zona gratuït
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 06:30 a 10:30: 40 SAR per persona
  • 2 restaurants
  • Bar o cafeteria

Activitats

  • Biblioteca

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Servei de transport per la zona gratuït

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixer automàtic
  • Dispensador d'aigua
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Atenció multilingüe
  • Canvi de roba de llit (cal sol·licitar-lo)
  • Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 18 plantes
  • Agitadors de cafè biodegradables disponibles
  • Allotjament lliure de fum
  • Almenys un 10 % dels beneficis es tornen a invertir en projectes comunitaris i de sostenibilitat
  • Almenys un 80 % de la il·luminació és LED
  • Canyes per beure biodegradables disponibles
  • Esmorzar vegetarià disponible
  • Exposicions d'artistes locals
  • Gots reutilitzables
  • Llar de foc al vestíbul
  • No hi ha agitadors de cafè de plàstic
  • No hi ha ampolles d'aigua de plàstic
  • No hi ha ampolles de refrescos de plàstic
  • No hi ha canyes per beure de plàstic
  • Opcions d'alimentació veganes
  • Opcions d'alimentació vegetarianes
  • Política integral de reciclatge
  • Sala de recepcions
  • Tractament ètic dels animals salvatges en captivitat
  • Vaixella reutilitzable
  • Visites i activitats organitzades i de propietat local

Serveis de l’habitació

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Minibar

Altres

  • Aire condicionat
  • Articles de tocador ecològics
  • Caixa forta
  • Dispensadors a granel d'articles de tocador
  • Dutxes amb ús eficient de l'aigua
  • Escriptori
  • Habitacions insonoritzades
  • Il·luminació LED
  • Ús de productes de neteja ecològics

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 11 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha bressols disponibles.

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 40 SAR per persona (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: 10010219
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum

L’allotjament també es coneix com a

ibis Styles Makkah Opening January 2017 Hotel Mecca
ibis Styles Makkah Opening January 2017 Hotel
ibis Styles Makkah Opening January 2017 Mecca
ibis Styles Makkah Opening January 2017
ibis Styles Makkah Hotel Mecca
ibis Styles Makkah Hotel
ibis Styles Makkah Mecca
ibis Styles Makkah (Opening January 2017)
ibis Styles Makkah Hotel
ibis Styles Makkah Makkah
ibis Styles Makkah Hotel Makkah

Preguntes freqüents

Ibis Styles Makkah accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a ibis Styles Makkah?

Amb data 1 d’oct. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a ibis Styles Makkah el dia 4 d’oct. de 2025 són d'almenys 20,65 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a ibis Styles Makkah?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a ibis Styles Makkah?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a ibis Styles Makkah?

Registre de sortida: migdia.

On es troba ibis Styles Makkah?

Aquest hotel és a Al Maabda, a menys de 5 km de les atraccions següents: Gran Mesquita de Makkah, Mesquita Faqih i Safa i Marwah. Pou de Zamzam i Kaabatambé són a menys de 5 km.

Opinions

Opinions: ibis Styles Makkah

8,0

Molt bo

7,8

Neteja

6,8

Ubicació

8,0

Personal i servei

7,8

Respecte al medi ambient

7,8

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 110 de 225 opinions
Puntuació 8: Bo. 60 de 225 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 20 de 225 opinions
Puntuació 4: Deficient. 12 de 225 opinions
Puntuació 2: Horrible. 23 de 225 opinions

Opinions

8/10, Bo

Sabiyumva

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
The experience was amazing considering the affordability.
Estada de 4 nits (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Seble

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Abdullah

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
there is no shuttle service for 24 hours there is only one bus and it has its pwn timing and even not for every prayer time. bus go toward haram 2 to 3 hours before prayer and after prayer bus come back from haram after 2 to 3 hours mean bus is of no use . and taxi charge 15 to 20 riyal by 1 side
Estada de 3 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Mohamad, Neuss

Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Hotel ist nicht hygienisch im Gegensatz zu anderen IBIS Hotels in Jeddah. Für Leute die auf Qualität und Hygiene Wert darauf legen, ist dieser Unkunft nichts. Housekipping macht absolut nicht richtig sauber. Ansonsten ist das Personal im allgemeinen nicht schlecht. Frühstücksbuffet ist nicht einladend.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

Mohamad, Neuss

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Hotel ist mit den Jahren gekommen. Das Personal ist zwar höflich, aber das Zimmerservice ist absolut nicht geeignet, es wird absichtlich nicht richtig gereinigt. Zwar bekommt das Hotel ab und zu mal gute Bewertung, liegt wohl daran das andere dies so akzeptieren wie es ist.
Estada de 3 nits (ag. 2025)

2/10, Horrible

hussein

Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Ferdous

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Very nice property in good location. Friendly reception and service. Very clean. Next to a mosque. And very reliable shuttle to Haram.
Estada de 16 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Mohammad

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very clean and somewhat modern with great service
Estada de 5 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Shala

Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

Anab

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Room was in very poor condition it was dirty, the carpet was dirty, the sink drain was broken, the bedding smelled bad, the bathroom was dirty and the towels were used and dirty. The location was not too far from the Haram, but the room condition was really bad. I stayed at an Ibis hotel before but this Ibis was poor.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

YASAR

Estada de 10 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Ahmed

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Ashif

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
I will give 10 out of 10 everything was perfect I love the way they treat their customers is excellent, in addition their free shuttle service to haram and breakfast was fab.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Gueladio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Leyla

Estada de 3 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Abu bakar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Avoid. No use at all if you encounter any issues

Hotel was shut down by the local authorities. They're now refusing to refund my booking, despite them being shut down. What stupidity. Thankfully, we are protected by regulations such as the Section 75 claim.
Estada d’1 nit (març 2025)

2/10, Horrible

Abu bakar

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

THEY WERE SHUT DOWN BY THE LOCAL AUTHORITIES

The hotel was shut shut down by the local authorities. You can imagine our shock when we reached at 1am,with a young child and elderly parents. Neither they or hotels.com bothered to inform us. We had to pay a premium to find alternative accommodation at such short notice. Don't even get me started on the stress and hassle we had to go through.
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Leyla

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Zakir

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We had exceptional service from staff
Estada de 5 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Abu bakar

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Avoid booking this hotel. The hotel has been non operational since Feb 2025 and nobody bothered to let us know. You can imagine the shock my family and I had to endure upon arrival at 2am on the 4th of March. We had to find alternative accommodation at short notice, which meant paying a premium. Expedia were useless too. There was no way of getting through to customer services.
Estada de 13 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Mo

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leider gibt es keine Null-Sterne-Bewertung. Ich habe am 7. Januar ein Hotel in Maçka für den Zeitraum vom 8. bis 12. März gebucht. Als ich am 8. März vom Flughafen am Hotel ankam, stellte ich fest, dass es seit dem 6. Februar geschlossen war, weil das saudi-arabische Tourismusministerium es gesperrt hatte. Ich habe sofort die Nummer angerufen, die auf der Buchung stand – niemand hat abgehoben. Dann habe ich eine andere Nummer versucht, die am Hoteleingangstür angebracht war – auch dort keine Antwort. Also musste ich mein Gepäck herumschleppen und mir ein günstiges Hotel suchen, weil mein Bargeld eigentlich für Essen und nicht für eine zweite Unterkunft gedacht war. Während der gesamten Reise habe ich nur Joghurt und Brot gegessen, weil meine Bankkarte in Saudi-Arabien nicht funktioniert hat. Am 11. März habe ich Expedia per E-Mail kontaktiert und eine Rückerstattung gefordert. Ich war schockiert, als ich die Antwort bekam: Sie teilten mir mit, dass ich kein Recht auf eine Rückerstattung habe, weil ich meine Buchung nicht rechtzeitig storniert hätte. Daraufhin schrieb ich Expedia erneut und erklärte, dass sie lügen – ich habe meine Buchung nicht storniert. Ich kündigte an, dass ich rechtliche Schritte einleiten würde und erwähnte, dass ich Videoaufnahmen als Beweis habe. Einen Tag später rief mich ein freundlicher Herr an, entschuldigte sich hundertmal und überwies mir schließlich das Geld zurück. Nach einem Telefongespräch mit meinem Rechtsanwalt wurde mir bestätigt, dass ich
Estada de 4 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Abdelhafidh

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Réservation confirmée arrivée sur place hôtel fermé depuis un mois pour rénovation, on a reçu aucun message et on plus service non joignable de l'hôtel ni par téléphone ni par email. Horrible expérience
Estada de 2 nits (març 2025)

2/10, Horrible

Fariba Gull

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The hotel was closed on the dates that I had booked. And I got to know about this when I arrived at the hotel, outside the entrance. I did not receive any emails or messages about this from this hotel. I also did not receive anything from hotels.com. I have contacted the hotel, but they have not answered my email. When I arrived at the hotel I also called them, but they did not answer.
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Muhammad Sharjeel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alles war in Ordnung.
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Ahmed

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice! The tunisian service manager is very friendly
Estada de 7 nits (febr. 2025)