Hotel Restaurant Uit de Kunst
Hotel a Vijlen amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Uit de Kunst





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vijlenberg 76, Vijlen, 6294 AZ
Sobre aquest allotjament
Hotel Restaurant Uit de Kunst
Allotjaments similars

Hotel de Korenwolf
Hotel de Korenwolf
- Wifi gratuïta
- Bar
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
8.6 de 10, Excel·lent, 30 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
11 de gen. - 12 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.05 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Uit Kunst Vijlen
Hotel Restaurant Uit Kunst
Restaurant Uit Kunst Vijlen
Restaurant Uit Kunst
Restaurant Uit De Kunst Vijlen
Hotel Restaurant Uit de Kunst Hotel
Hotel Restaurant Uit de Kunst Vijlen
Hotel Restaurant Uit de Kunst Hotel Vijlen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Uit de Kunst
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
A.C.
12 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
A.C.
Estada de 2 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Addi
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Addi
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Marcel
26 de març de 2023
Marcel
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Wim
30 de maig de 2022
Wim
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Wolanda
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolanda
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
14 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Henk
14 de juny de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Henk
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Annemieke
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annemieke
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Frank
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
siska
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
siska
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
André-Nelleke, Rotterdam
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
André-Nelleke
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Frank
31 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Frank
Estada d’1 nit (des. 2017)
4/10, Deficient
Thorsten, Stolberg NRW
3 de nov. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gemütliches Hotel, leider sehr laut und klein
Thorsten
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Herman
31 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Herman
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Ida
16 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l ’habitació
Ida
10/10, Excel·lent
J
30 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions








