Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Berghoeve





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite panoràmica

Suite panoràmica
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Televisió digital
Habitació individual Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Suite, planta baixa
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Televisió digital
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Julianastraat 20, Epen, Limburg, 6285
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Europarcs Gulperberg
Europarcs Gulperberg
- Piscina
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 68 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.75 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 40.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Berghoeve Epen
Berghoeve Epen
Berghoeve
Hotel Berghoeve Epen
Hotel Berghoeve Hotel
Hotel Berghoeve Hotel Epen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Berghoeve
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Anneke
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anneke
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Albert
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Albert
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Diana
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Martijn, Rijswijk
3 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leuk hotel in mooie omgeving
Martijn
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Jens
31 d’ag. de 2018
Very nice hotel
Jens
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Flemming
28 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Flemming
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mooie moderne aanbouw(ontbijten) met panoramazicht
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Leanne
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fijn hotel op prachtige locatie
Leanne
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Steven, Amsterdam
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heerlijk hotel in Zuid Limburg
Steven
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Ellen
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alles prima
Ellen
Estada d’1 nit (març 2018)
10/10, Excel·lent
Tiny, Veghel
23 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice Hotel
Tiny
Estada de 3 nits (ag. 2017)