Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel 39





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran, vistes al pati

Suite, 1 llit de matrimoni gran, vistes al pati
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Sofà llit
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat

Habitació júnior, 1 llit de matrimoni gran, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Sofà llit: individual
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Ploscha Rynok 39, Lviv, 79008
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rudolfo
Rudolfo
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 127 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 40.00 UAH per persona i per nit.
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 1.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 150 UAH per adult i 150 UAH per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 270 UAH per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 450.0 UAH per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel 39 Lviv
39 Lviv
Hotel 39 Lviv
Hotel 39 Hotel
Hotel 39 Hotel Lviv
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel 39
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Espen
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Espen
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Marius
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marius
Estada de 7 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Kaan, İstanbul / Turkey
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kaan
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Wiesław
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bardzo polecamy hotel i przepyszne śniadania.
Wiesław
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Karin
1 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karin
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Haci Zühtü
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haci Zühtü
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Stefano
13 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Stefano
Estada de 2 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
Haci Zühtü
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haci Zühtü
Estada de 4 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Andree, Wien
26 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andree
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Winston
31 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience, no complaints, recommended
Winston
Estada de 9 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Janet
25 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 stars
Janet
Estada d’1 nit (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Larysa
22 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Thanks,but next time I would like another hotel
Larysa
Estada de 8 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
H.J.
20 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel 39 in 2018.
H.J.
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Michael
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
My preferred home in Lviv!
Michael
Estada de 4 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tout a fait agréable
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Asya, San francisco
9 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Asya
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Pamela
31 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pamela
Estada de 2 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Feyzi
28 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Eine Überbewertetes Hotel
Feyzi
Estada de 3 nits (maig 2018)