Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Londres (LHR-Aeroport de Heathrow): a 47 min en cotxe
Restaurants
Berners Tavern - 1 minuts a peu
Kaffeine - 1 minuts a peu
Nando's - 2 minuts a peu
Rovi - 3 minuts a peu
The Champion - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Sanderson London
Hotel de luxe amb certificació ecològica a prop de Carrer Oxford
A prop d'on són El Museu Britànic i Piccadilly Circus trobaràs Sanderson London, que ofereix servei de bugaderia i tintoreria, 2 bars i un centre de negocis obert les 24 hores. El restaurant de les instal·lacions, Restaurant at Sanderson, ofereix esmorzars, dinars, sopars i la possibilitat de menjar a l'aire lliure. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Esmorzar complet (de pagament), registre de sortida exprés i servei de cangur (de pagament)
Caixa forta a la recepció, assistència turística i per a la compra d'entrades i premsa gratuïta al vestíbul
Servei de consergeria, sales de reunions i allotjament lliure de fum
Als comentaris dels clients es diuen meravelles de l'amabilitat del personal i de la ubicació
Característiques de l'habitació
Les 150 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i roba de llit d'alta qualitat, així com altres avantatges, per exemple, espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. Als comentaris dels clients es parla molt bé de la neteja de les habitacions de l'allotjament.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Roba de llit hipoal·lergògena i bressols gratuïts
Banys que ofereixen articles de tocador de disseny i assecadors de cabells
Televisors de pantalla plana amb canals prèmium
Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris
Premis i afiliacions
Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Key (fundació per a l'educació mediambiental), que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament no disponible a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar complet de pagament disponible de 07:00 a 10:30 de dilluns a divendres i de 07:00 a 11:00 els caps de setmana: 30 GBP per persona
2 bars
Un restaurant
Restaurants a les instal·lacions
Long Bar
Restaurant at Sanderson
Terrace
Per a famílies
Bressol gratuït
Bugaderia
Habitacions insonoritzades
Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)
Taula de menjador
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Atenció multilingüe
Paquets romàntics i per a propostes de matrimoni
Porter o grum
Servei d'obertura de llit
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Serveis empresarials
4 sales de reunions
Centre de negocis obert les 24 hores
Spa
Servei de massatges a l'habitació
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Ascensor
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
Camí per arribar a l’entrada sense escales
Catifes a l'habitació
Dispositius d'audició assistida
Recepció accessible en cadira de rodes
Taulell de consergeria accessible en cadira de rodes
Terres de fusta dura a l'habitació
Més serveis
1 edifici
8 plantes
Allotjament lliure de fum
Arquitectura d'estil art-déco
Construït l'any 2000
Serveis de l’habitació
Dormitori
Bressol gratuït
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany
Articles de tocador de disseny
Assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
Sabatilles
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Pel·lícules de pagament
Televisor de pantalla plana amb canals prèmium
Menjar i beguda
Bullidora elèctrica
Màquina de cafè exprés
Minibar
Servei d'habitacions 24 hores
Taula de menjador
Altres
Aire condicionat (control de la temperatura)
Cadira d'escriptori
Caixa forta
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Habitacions connectades disponibles
Habitacions insonoritzades
Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
Premsa gratuïta cada dia
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 100 GBP per allotjament per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Pes màxim: 9 kg per animal de companyia
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 50.0 GBP per nit
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec per l'esmorzar complet: 30 GBP per persona (preu aproximat).
Càrrec per animals de companyia: 100 GBP per allotjament per estada.
No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
Càrrec pel llit addicional: 50.0 GBP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Sanderson Hotel
Sanderson Hotel London
Sanderson London
Sanderson
London Sanderson Hotel
Sanderson London Hotel England
Sanderson
Sanderson London Hotel
Sanderson London London
Sanderson London Hotel London
Preguntes freqüents
Sanderson London accepta animals de companyia?
Sí, en aquest hotel s'admeten animals de companyia amb un pes màxim de 9 kg cadascun. Es cobra una taxa de 100 GBP per allotjament i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.
Quant costa allotjar-se a Sanderson London?
Amb data 5 d’ag. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Sanderson London el dia 17 d’ag. de 2025 són d'almenys 349,67 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.
Quant costa aparcar a Sanderson London?
Sanderson London no disposa d'aparcament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Sanderson London?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 05:30.
A quina hora es fa el registre de sortida a Sanderson London?
Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).
On es troba Sanderson London?
Aquest hotel de luxe es troba a Centre de la Ciutat de Londres i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Regent Street, Tottenham Court Road i Oxford Circus. Carrer Oxford i Leicester Square també són a menys de 15 min. Goodge Street Underground Station és a 7 min a peu i Oxford Circus Underground Station, a 7 min.
Opinions: Sanderson London
Opinions
8,8
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 655 de 1006 opinions
10-Excel·lent
655
Puntuació 8: Bo. 200 de 1006 opinions
8-Bo
200
Puntuació 6: Acceptable. 76 de 1006 opinions
6-Acceptable
76
Puntuació 4: Deficient. 41 de 1006 opinions
4-Deficient
41
Puntuació 2: Horrible. 34 de 1006 opinions
2-Horrible
34
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4/10, Deficient
Angelo
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The Sanderson is in many ways a great hotel, but the rooms are in a poor state of maintenence. The handheld shower fixture was so badly chipped that one of the of sharp edges resulted in cuts to 2 fingers, lots of blood, and a trip to the hospital. Dangerous!
Angelo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Nicola
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Nice hotel. A little worn around the edges. The room was comfortable with nice design elements but a little impractical. The lack of door on the bathroom was interesting and the bathroom lacked basic supplies (cotton buds, shower cap etc.) that you'd expect for a 5* property. That said the hotel staff were very accommodating and friendly, including organising a nice birthday surprise for my partner.
Nicola
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Frank, Purmerend
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Samir
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
excellent room. air conditioning works great. breakfast is amazing and includes hot and continental. we enjoyed our stay.
Samir
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Pradeep
Viatge de negocis
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Central Location
Pradeep
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Dan, Stafford
Viatge de negocis
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Sajidharan
11 de jul. de 2025
Sajidharan
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher, Tiburon
8 de jul. de 2025
Christopher
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amyann
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean, sound proofed, great reception staff. Room service is available. Great location!
Amyann
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Edwin, New York
Viatge de negocis
6 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Disappointing Service Undermines a relatively nice property.
I had high expectations given its reputation and pricing. On the positive side, the location is excellent, the room was spacious, and the modern aesthetic is appealing.
However, the experience was consistently let down by service issues. Roughly 50% of interactions with staff were negative in some way, usually ending with an apology from management. These weren’t isolated incidents, but part of a clear pattern suggesting a lack of proper training or oversight. While apologies came frequently, they felt like a substitute for the meaningful investment needed to improve the guest experience.
At no point during my stay did the service meet 5-star standards. Key issues included:
• Initial room change required due to cleanliness issues, continued during stay until management intervention
• TV Remote control randomly missing from the room
• Faulty window blinds requiring engineer visit
• Breakfast incident where I was incorrectly profiled as someone who might leave without paying, despite having signed the check was challenged whilst eating(!), signed check at my table ... challenged for payment/signature again on exit and challenged a third time on the way to the elevator with the caveat statement that "we've had many people leave without paying (!)
The pattern of errors and missteps left a lasting impression, I can't imagine how the Sanderson merits a 5-star rating.
Edwin
Estada de 7 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
MATAN
4 de jul. de 2025
MATAN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Sergio, New York
1 de jul. de 2025
Jorge Sergio
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Reade, Tiburon
1 de jul. de 2025
Reade
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Irrum, Palm Beach Gardens
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
I like the options for the breakfast included
Irrum
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff and service at the Sanderson are superb as always
David
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
27 de juny de 2025
Jason
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Terry
24 de juny de 2025
Terry
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Seleena
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Loved the customer service at the Sanderson! Staff are all very sweet and helpful. They have wonderful amenities and things to do at the hotel. The decor is stunning.
Seleena
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge de negocis
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
It was like coming home. I stayed there years ago and it was still the same and still perfect
Justin
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Libia
5 de juny de 2025
Libia
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Paul, Washington
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helpful and extremely pleasant staff. Convenient location. Interesting decor, though getting a bit worn. Disappointed by bathroom - no grab bars for aging folks or people with special needs. Wonderfully quiet despite nearby construction and central location.
Paul
Estada de 14 nits (maig 2025)
8/10, Bo
David, West orange
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Upgraded to a superior room.... amazing. Hotel was super clean, modern and friendly. I highly recommend getting the breakfast option. Great wayvtovstart the day.
Ill be back ...again.
David
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
cierra
Viatge de negocis
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
As always my stay was amazing. The staff are incredible and make every effort to make your stay comfortable. I’ll be back at the Sanderson soon and am looking forward to it
cierra
Estada de 13 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ian, Reading
Viatge en parella
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions