Chiswick Rooms
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 10 minuts a peu de Riu Tàmesi
Galeria de fotos de l’allotjament Chiswick Rooms





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
També et pot agradar

The Other House South Kensington
Centre de la Ciutat de Londres
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 275 opinions
Preu actual: 238 €
taxes i impostos inclosos
23 de des. - 24 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

407 Goldhawk Road, London, England, W6 0SA
Sobre aquest allotjament
Chiswick Rooms
Allotjaments similars

Hotel 261
Hotel 261
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
6.8 de 10, 506 opinions
Preu actual: 91 €
taxes i impostos inclosos
4 de des. - 5 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de servei de neteja de 100.00 GBP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 2.20 GBP per hora.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Chiswick Rooms
Chiswick Rooms Hotel
Chiswick Rooms Hotel London
Chiswick Rooms London
Chiswick Rooms London, England
Chiswick Rooms Hotel
Chiswick Rooms London
Chiswick Rooms Hotel London
Preguntes freqüents
Opinions: Chiswick Rooms
Opinions
7,8
Bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Christina
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christina
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Neil
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel.com. customer sevice sucks robed me
Neil
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
13 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Carolyn
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Served a purpose. Very basic.
Carolyn
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Joshua
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joshua
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Tish
Viatge en grup
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tish
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Terrence
2 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Convenient no frills accomodation
Terrence
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Svein Magne
Viatge de negocis
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Svein Magne
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Kadir Ersin
23 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kadir Ersin
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 9 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Célya
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Célya
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Timothy
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nothing bad at all.
Timothy
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
douglass
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
douglass
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Jamaleddin
Viatge en família
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jamaleddin
Estada de 7 nits (jul. 2019)










