Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 113 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Luxe)

Habitació superior (Luxe)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Philipsstraat 18, Leusden-Centrum, 3833 LC
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Van Der Valk Hotel Amersfoort A1
Van Der Valk Hotel Amersfoort A1
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
8.6 de 10, Excel·lent, 316 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.88 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 19.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 5 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 59 EUR.
- Cal pagar un càrrec addicional per l'ús de l'aire condicionat.
- Càrrec per l'ús del bressol: 7.5 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Leusden Amersfoort
Van der Valk Hotel Leusden Amersfoort
Van der Valk Hotel Leusden
Van der Valk Leusden Amersfoort
Van der Valk Leusden
Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort Hotel
Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort Leusden-Centrum
Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort Hotel Leusden-Centrum
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Franciscus
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekendje cultuur omgeving Amersfoort
Franciscus
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Iede
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
prima
Iede
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maria
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goed hotel
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ralf
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ralf
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Oliver
Viatge en grup
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oliver
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Jens Richard
13 de nov. de 2024
Jens Richard
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Eliesse
Viatge en grup
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliesse
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandra
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Risto
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Risto
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Kylie
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kylie
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
P
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel met grote kamer en badkamer
P
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark, Manotick
Viatge en parella
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Patty
Viatge en família
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patty
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Vibeke Christine
6 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hotel med dejligt stort værelse
Vibeke Christine
Estada de 4 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Yu Yu
Viatge en parella
17 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Yu Yu
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Donald
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Donald
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
obaidullah
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
obaidullah
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en grup
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Colin
Viatge en parella
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada de 5 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Yvette
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yvette
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Janine
Viatge en parella
5 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Janine
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Joweely
Viatge en parella
31 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joweely
Estada d’1 nit (març 2024)