Soraniwa Terrace Kyoto
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Santuari Yasaka
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Soraniwa Terrace Kyoto





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 140 €
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (Soraniwa Hotel)

Habitació doble, no fumadors (Soraniwa Hotel)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Soraniwa Hotel)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Soraniwa Hotel)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors (Soraniwa Hotel)

Habitació doble superior, no fumadors (Soraniwa Hotel)
9,4 sobre 10
Magnífic
(22 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Soraniwa Terrace Kyoto Bettei
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
9.8 de 10, Excepcional, 63 opinions
Preu actual: 684 €
15 d’ag. - 16 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

324 Kawaramachi-Shijo Inaricyo, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 6008022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.173 opinions
Preu actual: 84 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 4000 JPY per adult i 4000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Soraniwa Terrace Kyoto Hotel
Soraniwa Terrace Kyoto Kyoto
Soraniwa Terrace Kyoto Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Soraniwa Terrace Kyoto
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leszek
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leszek
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joris
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joris
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kyle
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Kyle
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ふう
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
ふう
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
25 de maig de 2025
Laura
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
roberta
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
roberta
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alyssa
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alyssa
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Olivier
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Japonais jusque dans l'ame
Olivier
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giovanni
6 de maig de 2025
Giovanni
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erica
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erica
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Olivia
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olivia
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideal place in Kyoto
Johan
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stunning hotel
Jennifer
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillaume
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait pour visiter Kyoto
Guillaume
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kachel
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kachel
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
beth
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
beth
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Judith
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Judith
Estada de 6 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Patrick
13 d’abr. de 2025
Patrick
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Xian
Viatge en grup
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing stay in kyoto
Xian
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en grup
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bradley
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
23 de març de 2025
Michelle
Estada de 5 nits (març 2025)