Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
29 d’ag. - 30 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals executiva, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with Extra Bed)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors (with Extra Bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (King)

Habitació Deluxe, no fumadors (King)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
9,8 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Deluxe King Room

Deluxe King Room
Carregar totes les fotos de: Executive Twin Room

Executive Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 692 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

457 Matsugae-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8034
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2200 JPY per adult i 2200 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kyoto Vista
Hotel Premio Vista Kyoto
Hotel Vista Kyoto
Hotel Vista Premio Kyoto
Kyoto Hotel Vista
Kyoto Vista Hotel
Kyoto Vista Premio
Vista Hotel Kyoto
Vista Premio
Vista Premio Kyoto
Hotel Vista Premio Kawaramachi St.
Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.
Vista Premio Kawaramachi St.
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Hotel
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Kyoto
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kei Man Maggie
Viatge en parella
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kei Man Maggie
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Creighton
28 de maig de 2025
Creighton
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Hui Lun
20 de maig de 2025
Hui Lun
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing Kyoto
Maria
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
James
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
James
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en grup
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great experience!
Brian
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Joselyn
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joselyn
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Taylor
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taylor
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
DAIKI
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAIKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Chi Pang
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chi Pang
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Khamphoy, Austin
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khamphoy
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ashlea
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashlea
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Khamphoy, Austin
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Khamphoy
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rob
Viatge en parella
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rob
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
JAEYANG
Viatge en grup
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
환경친화적 수건 재사용강조
JAEYANG
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JAEYANG
Viatge en família
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAEYANG
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
CHAO CHUN
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHAO CHUN
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
25 de nov. de 2024
Nicole
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Khayam
Viatge en parella
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khayam
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Ashvin
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
BYOC - bring your own coffee
Ashvin
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
JungYoonkyung
Viatge en família
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
단아한 교토의 아침
JungYoonkyung
Estada de 3 nits (oct. 2024)