Gion Misen Furumonzen
Hotel per a famílies a Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament Gion Misen Furumonzen





VIP Access
Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 189 €
8 de des. - 9 de des.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors

Habitació Deluxe, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors (Deluxe Queen)

Habitació Deluxe, no fumadors (Deluxe Queen)
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, no fumadors (Queen, with Garden View)

Habitació Comfort, no fumadors (Queen, with Garden View)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe (Queen, with Bathtub)

Habitació de luxe (Queen, with Bathtub)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
També et pot agradar

THE BLOSSOM KYOTO
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.390 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

350, Miyoshicho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0081
Sobre aquest allotjament
Gion Misen Furumonzen
Allotjaments similars

Kyoto Granbell Hotel
Kyoto Granbell Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 151 €
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 2000 JPY per persona (preu aproximat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 22:00 i les 11:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Càrrec per l'ús del bressol: 2000.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ethnography Furumonzen
Ethnography Gion Furumonzen
Ethnography Furumonzen
Gion Misen Furumonzen Hotel
Gion Misen Furumonzen Kyoto
Gion Misen Furumonzen Hotel Kyoto
Hotel Ethnography Gion Furumonzen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Gion Misen Furumonzen
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
adrian
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
adrian
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Katelyn
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katelyn
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
17 de juny de 2025
Nicolas
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Corey
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Corey
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Beth
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Beth
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mads
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mads
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kerman
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerman
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ROBERT, kailua kona
Viatge en família
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ROBERT
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LAWRENCE, ODESSA
Viatge en parella
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LAWRENCE
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Filip
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great hotel hidden in great location
Filip
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Michelle
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gillian
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour à Kyoto
Gillian
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Barbara
Viatge en família amb nens petits
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayra
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayra
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Heather, Lansdale
Viatge en parella
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Heather
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renee
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renee
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en parella
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lauren
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
10/10, Excel·lent
Ken
22 de març de 2025
Ken
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chelsia
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Chelsia
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
pablo
Viatge en grup, Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pablo
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amy, Havertown
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeremy
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeremy
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Eli
Viatge en parella
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eli
Estada de 3 nits (gen. 2025)

















