Galeria de fotos de l’allotjament Glanz kei Kyoto station





VIP Access
Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 106 €
1 d’oct. - 2 d’oct.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe (Condominium A Type)

Suite de luxe (Condominium A Type)
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Suite de luxe (Condominium B Type)

Suite de luxe (Condominium B Type)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Family Condominium B Type

Family Condominium B Type
Carregar totes les fotos de: Family Apartment A Type

Family Apartment A Type
També et pot agradar

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 951 opinions
Preu actual: 110 €
15 d’oct. - 16 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

24-1 Nishikujo Inmachi, Kyoto, Kyoto, 601-8412
Sobre aquest allotjament
Glanz kei Kyoto station
Hotel apartament amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Aquest hotel apartament lliure de fum inclou servei de consergeria, bugaderia i servei de recepció les 24 hores. La wifi en zones públiques és gratis. Cada apartament destaca per oferir comoditats com ara una banyera profunda; a més, inclou wifi gratuïta i una cuina. Els clients trobaran comoditats com ara una rentadora/assecadora i un menjador. A més, gràcies als al televisor LCD amb canals digitals i a Netflix, l'entreteniment està garantit. S'ofereix un servei de neteja setmanal.
Glanz kei Kyoto station ofereix 15 habitacions que inclouen rentadora i assecadora i sabatilles. Les habitacions tenen escriptori i una taula de menjador. Els llits tenen cobrellit i roba de llit d'alta qualitat. En aquest hotel apartament de 3 estrelles estrelles disposaràs d'una cuina equipada amb frigorífic gran, placa de cuina, microones i menjador independent. El bany està equipat amb una banyera i dutxa independents i una banyera profunda. A més, hi trobaràs un bidet, articles de tocador gratuïts i assecador de cabells.
Els clients poden navegar per la xarxa gràcies a la wifi gratuïta. Hi ha un televisor LCD de 50 polzades amb canals digitals i Netflix. S'ofereix un servei de neteja cada setmana.
Allotjaments similars

MONday Apart Premium KYOTO Station
MONday Apart Premium KYOTO Station
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 491 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs barrots de seguretat a les finestres.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Glanz kei Kyoto station Kyoto
Glanz kei Kyoto station Aparthotel
Glanz kei Kyoto station Aparthotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Glanz kei Kyoto station
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de set. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Erica
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erica
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Delta
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Delta
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ee Zern
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ee Zern
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Akira
Viatge en família
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akira
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Priyanka
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Priyanka
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
ひろみ
Viatge en família amb nens petits
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ひろみ
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rajani, Redmond
Viatge en grup, Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajani
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary Ann
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary Ann
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jayne
Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jayne
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rehan, Dallas
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rehan
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gang
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gang
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
William
26 de maig de 2025
William
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Darlene
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Darlene
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Arnold
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnold
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Susanne
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susanne
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Francis
Viatge en família amb nens petits
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francis
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cheng
19 d’abr. de 2025
Cheng
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tracy, Easton
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Analiz
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Analiz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chen Kuo, SYOSSET
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chen Kuo
Estada de 6 nits (febr. 2025)