Royal Hotel De Paris
Hotel al centre a Kíiv amb una sala de festes i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Hotel De Paris





Opinions
6,0 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5, Velyka Vasylkivska Street, Kyiv, 01004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Kyiv
Hotel Kyiv
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
7.8 de 10, Bé, 118 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 80.00 UAH per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Royal De Paris
Royal De Paris Kiev
Royal Hotel De Paris
Royal Hotel De Paris Kiev
Royal Hotel Paris Kiev
Royal Paris Kiev
Royal Hotel De Paris Kyiv
Royal Hotel De Paris Hotel
Royal Hotel De Paris Hotel Kyiv
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Hotel De Paris
Opinions
6,0
6,4/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
5,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Sabina
5 de febr. de 2022
Sabina
Estada de 2 nits (febr. 2022)
2/10, Horrible
Cihan
4 de gen. de 2022
Cihan
Estada d’1 nit (gen. 2022)
4/10, Deficient
Evaldas
Viatge de negocis
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Evaldas
Estada de 2 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
FREDRIK
Viatge en grup
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bra men inte mer
FREDRIK
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Anil
Viatge de negocis
4 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anil
Estada de 4 nits (oct. 2021)
2/10, Horrible
GIAN
23 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
GIAN
Estada de 5 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
AVRAHAM
9 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AVRAHAM
Estada de 10 nits (març 2021)
4/10, Deficient
Nareg
18 de març de 2021
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nareg
Estada de 3 nits (febr. 2021)
2/10, Horrible
Mert
Viatge de negocis
15 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kötü otel. Kalınmaz
Mert
Estada de 2 nits (març 2021)
4/10, Deficient
OMER
26 de gen. de 2021
OMER
Estada de 2 nits (gen. 2021)
4/10, Deficient
ROGER
26 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Not impressed
ROGER
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
ERHAN
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
ERHAN
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Volkan
19 d’oct. de 2020
Volkan
Estada de 5 nits (oct. 2020)
4/10, Deficient
MEHMET AYDIN
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2020
MEHMET AYDIN
Estada de 4 nits (oct. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
19 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
How did they get four stars
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Massimo
22 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eccellente
Massimo
Estada de 6 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Marius
6 d’ag. de 2020
Marius
Estada d’1 nit (ag. 2020)
2/10, Horrible
Erkan
13 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Erkan
Estada de 4 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Martin Godsk Dyring
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fint og havde hvad jeg havde brug for.
Martin Godsk Dyring
Estada de 10 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Ali
15 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ali
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
12 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
AVRAHAM
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AVRAHAM
Estada de 5 nits (gen. 2020)