Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Royal Grand Hotel





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31/27 Bohdan Khmelnytsky St., Kyiv, 1030
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Opera Hotel
Opera Hotel
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 611 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 80.00 UAH per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Royal Grand Hotel
Royal Grand Hotel Kiev
Royal Grand Kiev
Royal Grand Hotel Kyiv
Royal Grand Hotel Hotel
Royal Grand Hotel Hotel Kyiv
Preguntes freqüents
Opinions: Royal Grand Hotel
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2021)
4/10, Deficient
Andrew, Chicago
Viatge en parella, Viatge en família
6 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 8 nits (des. 2020)
6/10, Acceptable
Abraham, Arlington Texas
Viatge en parella
3 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Abraham
Estada de 11 nits (des. 2020)
2/10, Horrible
TAREK
4 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bad
TAREK
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Ghulam
Viatge en grup
26 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ghulam
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Abraham, Arlington Texas, USA
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abraham
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Atanas
Viatge en grup
12 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atanas
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Halil
10 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
İyi otel
Halil
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
7 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
George E
5 de març de 2020
Just ok
George E
Estada de 9 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Hector
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hector
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Ale, Firenze
Viatge en parella
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ale
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Dave, Belfast
Viatge en grup
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Dave
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Tony, Stockholm
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Tony
Estada de 2 nits (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
10 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
YOULIANA
Viatge de negocis
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOULIANA
Estada de 3 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Kjell Fredrik
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Old and worn down
Kjell Fredrik
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)