Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Darul Makmur





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 35, Jalan Besar, Bandar Lama, Jerantut, Pahang, 27000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Inderapura
Hotel Inderapura
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.2 de 10, Molt bé, 20 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15.90 MYR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Darul Makmur Jerantut
Hotel Darul Makmur
Darul Makmur Jerantut
Hotel Darul Makmur Hotel
Hotel Darul Makmur Jerantut
Hotel Darul Makmur Hotel Jerantut
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Darul Makmur
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
NURUL
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
NURUL
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mohamad, Darmstadt
Viatge en parella
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamad
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Fabio
Viatge en família
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Fabio
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Fabio
Viatge en grup
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Fabio
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Dayenne
Viatge en família
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dayenne
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean room
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
hiromaro
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
駅から見えます
hiromaro
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
muhammad mustaqim
1 de març de 2024
muhammad mustaqim
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Mohd fadhil
31 de gen. de 2024
Mohd fadhil
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Mohd Jamil
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup, Viatge en família
27 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Mohd Jamil
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
AHMAD JEFRI
29 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AHMAD JEFRI
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Heike, Wuerzburg
4 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heike
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
WAN AQILAH
9 de maig de 2023
WAN AQILAH
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Abu Hasan, KUANTAN
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abu Hasan
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
WAN ARMIYATI BINTI WAN
5 de març de 2023
WAN ARMIYATI BINTI WAN
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
nornabila natasha
Viatge de negocis
4 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nornabila natasha
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
reefa
Viatge de negocis
21 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
reefa
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
ZULHAI
Viatge en família
25 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mr
ZULHAI
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Koh, Kuala lumpur
Viatge de negocis
27 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koh
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Saravanan
17 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Saravanan
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Mohd
Viatge en família
12 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohd
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
NUR FARIDAH
Viatge en família
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NUR FARIDAH
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
ZULHAI
Viatge en família
15 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ZULHAI
Estada d’1 nit (juny 2020)