Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Marton Pashkovsky





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals empresarial

Habitació amb dos llits individuals empresarial
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Gogolya str., 42, Krasnodar, 350000
Sobre aquest allotjament
Hotel Marton Pashkovsky
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 10.00 RUB per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 400 RUB per persona.
- Càrrec per animals de companyia: 500 RUB.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Ciutadans russos: els clients majors de 14 anys han de presentar un passaport nacional vàlid durant el registre d'entrada (no s'accepta el passaport internacional rus ni el permís de conduir). Si a la reserva consten menors de 14 anys de nacionalitat russa, cal presentar el certificat de naixement corresponent. Si un tutor legal o un familiar (és a dir, una persona que no és cap dels progenitors) de nacionalitat russa viatja a Rússia amb un menor de 14 anys, també cal que presenti documentació que certifiqui que té l'autorització corresponent per viatjar amb el menor durant el registre d'entrada. Ciutadans estrangers: els adults i menors han de presentar un passaport vàlid, el visat i la targeta migratòria durant el registre d'entrada.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Marton Pashkovsky Krasnodar
Marton Pashkovsky Krasnodar
Marton Pashkovsky
Hotel Marton Pashkovsky Hotel
Hotel Marton Pashkovsky Krasnodar
Hotel Marton Pashkovsky Hotel Krasnodar
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Marton Pashkovsky
7,2
Bo
7,2
Neteja
6,8
Ubicació
7,2
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
6,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
29 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Aleksandr
Viatge en grup
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aleksandr
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
20 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Aleksandra
6 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Aleksandra
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viktoriya
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viktoriya
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Avoid
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Karl
23 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada de 4 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Andrey
21 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrey
Estada de 3 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
ALEXANDER
14 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALEXANDER
Estada d’1 nit (jul. 2017)