Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Thapwarin Resort-Green Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Casa rural, primera línia de platja

Casa rural, primera línia de platja
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Televisor
Divan llit
Dormitori independent
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Casa rural estàndard

Casa rural estàndard
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

117 Moo 4, Koh Lanta Yai, Ko Lanta, Krabi, 81150
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 350 THB per adult i 175 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 1200.0 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Thapwarin
Thapwarin Ko Ngai
Thapwarin Resort
Thapwarin Resort Ko Ngai
Thapwarin Hotel Koh Ngai
Thapwarin Resort Koh Ngai
Preguntes freqüents
Opinions: Thapwarin Resort-Green Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jan Gaardboe
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Hytte på stranden
Jan Gaardboe
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nina
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nina
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Sandra
Viatge en família
27 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fint hotell men ingen vidare matupplevelse
Sandra
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Stina
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic place



Stina
Estada de 3 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Stefan
Viatge en família
31 de març de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Stefan
Estada de 3 nits (març 2020)
8/10, Bo
Tony
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Tony
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en parella
23 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Anders
Viatge en família
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enkelt men trevligt hotell.
Anders
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Heikki
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leppoisaa lomailua
Heikki
Estada de 6 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Tomas
Viatge en família
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thai pärla
Tomas
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Fredrika
Viatge en família
18 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrika
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bra för familjen
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
8 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Amalie
Viatge en grup
27 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Amalie
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Adam
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lovely staff
Adam
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Velu
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
V
Velu
Estada de 3 nits (abr. 2019)