Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lanta Sweet Mansion





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, balcó, vistes al jardí

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, balcó, vistes al jardí
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Lanta Sweet Mansion es troba a Ko Lanta, a prop de la platja. Si vols submergir-te en la bellesa natural de la regió, apropa't a Platja Klong Dao o a Platja Llarga.

73/1 Moo 3, Saladan, Ko Lanta, Krabi, 81150
Què hi ha als voltants
- Platja Klong Dao - 5 minuts a peu - 0.5 km
- Moll Sala Dan - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
- Laem Kho Kwang - 3 minuts en cotxe - 1.6 km
- Platja Llarga - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
- Platja de Khlong Khong - 13 minuts en cotxe - 10.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- Nang Sabai
- Cheeky Monkey - 1 minuts a peu
- Black Coral Cafe
- Sole Mare - 4 minuts a peu
- Indian Bar - 6 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Lanta Sweet Mansion
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 200.0 THB per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 200.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Lanta Sweet Mansion Hotel
Sweet Mansion Hotel
Lanta Sweet Mansion
Sweet Mansion
Lanta Sweet Mansion Hotel
Lanta Sweet Mansion Ko Lanta
Lanta Sweet Mansion Hotel Ko Lanta
Preguntes freqüents
Opinions: Lanta Sweet Mansion
Opinions
7,6
Bo
8,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Fromage
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fromage
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Benjamin
26 de gen. de 2025
Benjamin
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
isabelle
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
isabelle
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Seha
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Bad amel in the room
Seha
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Seha
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Seha
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Cathrin
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fargerikt
Cathrin
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Kiran
29 de des. de 2024
Kiran
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Henrik
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik
Estada de 7 nits (març 2019)
8/10, Bo
Martin
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 2 nits (febr. 2018)
6/10, Acceptable
Juha
17 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Juha
Estada de 2 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
Alice
17 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alice
Estada de 2 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
JAMAL
30 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Que du bonheur.
JAMAL
Estada de 8 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Magdalena
27 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Helt ok!

Magdalena
Estada de 2 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions