Platja i Parc de la Lluna - 18 minuts en cotxe - 17.2 km
Olympos Teleferik Tahtali - 18 minuts en cotxe - 12.0 km
Com moure’s per la zona
Aeroport Internacional d'Antalya (AYT): a 73 min en cotxe
Restaurants
Sini Restaurant - 6 minuts a peu
Tekirova - 6 minuts a peu
Kailari Bistro - 5 minuts a peu
Queen's Park Lobby Bar - 4 minuts a peu
Ali Babanın Yeri - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive
Allotjament amb tot inclòs per a famílies a prop de Ciutat Antiga de Phaselis
Has pensat a allotjar-te a Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive? Aprofita que ofereix un bar al costat de la piscina, un jardí i un parc infantil. Amb comoditats com ara platja privada i gandules de platja, aquest allotjament és el lloc perfecte per gaudir del sol. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna o el bany turc o el hammam i dona't el gust amb un tractament facial o un massatge. No deixis passar l'oportunitat de menjar a qualsevol dels 3 restaurants de les instal·lacions, que ofereixen esmorzar, dinar, sopar i cuina italiana. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes. A més, els clients tenen una bugaderia i 6 bars a la seva disposició.
Entre els altres avantatges d'aquest allotjament, s'inclouen els següents:
2 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil, amb un tobogan aquàtic, gandules i para-sols de piscina
Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
4 pistes de tennis a l'aire lliure, magatzem d'equipatge i caixa forta a la recepció
Servei de consergeria, servei de recepció obert les 24 hores i cafè/te a les zones comunes
Característiques de l'habitació
Les 385 habitacions tenen comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i balcons moblats. També s'inclouen serveis i instal·lacions com aire condicionat i minibars (amb alguns articles gratuïts).
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen banyeres profundes i articles de tocador gratuïts
Televisors LCD amb canals per satèl·lit
Bullidores elèctriques, servei de neteja diari i escriptoris
Detalls del tot inclòs
Allotjament ofereix un règim de tot inclòs, de manera que el preu de l'habitació ja inclou els àpats i les begudes (s'hi poden aplicar restriccions).
Menjar i begudes
S'hi inclouen els àpats d'estil bufet, els aperitius i les begudes
Minibar a l'habitació (begudes no alcohòliques incloses)
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
3 restaurants
6 bars
Cafè i te a les zones comunes
Un bar al costat de la piscina
Activitats
2 piscines a l'aire lliure
4 pistes de tennis a l'aire lliure
Club infantil gratuït
Gimnàs
Parc infantil
Piscina infantil
Sala de vapor
Sauna
Tobogan aquàtic
Per a famílies
2 piscines a l'aire lliure
Bugaderia
Club infantil gratuït
Parc infantil
Piscina infantil
Tobogan aquàtic
Comoditats
Bugaderia
Caixa forta a la recepció
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Serveis de consergeria
Exterior
En una platja privada
Gandules de piscina
Gandules de platja
Jardí
Para-sols de piscina
Para-sols per a la platja
Tovalloles de platja
Spa
Bany turc
Massatge
Sala de vapor
Sauna
Tractaments facials
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Pas accessible en cadira de rodes
Més serveis
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Banyera o dutxa
Banyera profunda
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LCD amb canals per satèl·lit
Menjar i beguda
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Cafetera i tetera
Minibar gratuït (articles limitats)
Servei d'habitacions 24 hores
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Escriptori
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Larissa Phaselis Princess Hotel Kemer
Larissa Phaselis Princess Hotel
Larissa Phaselis Princess Kemer
Larissa Phaselis Princess
Larissa Phaselis Princess Hotel All Inclusive Kemer
Larissa Phaselis Princess Hotel All Inclusive
Larissa Phaselis Princess All Inclusive Kemer
Larissa Phaselis Princess All Inclusive
rissa Phaselis Princess Hotel
Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive Kemer
Preguntes freqüents
Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive té piscina?
Sí, aquest allotjament té 2 piscines a l'aire lliure i una piscina infantil.
Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive?
L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive?
Registre de sortida: migdia.
A Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive hi ha cap règim amb tot inclòs?
Sí, és un allotjament amb tot inclòs.
Opinions: Larissa Phaselis Princess Hotel - All Inclusive
Opinions
6,0
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 2 de 16 opinions
10-Excel·lent
2
Puntuació 8: Bo. 4 de 16 opinions
8-Bo
4
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 16 opinions
6-Acceptable
4
Puntuació 4: Deficient. 4 de 16 opinions
4-Deficient
4
Puntuació 2: Horrible. 2 de 16 opinions
2-Horrible
2
6,4/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
5,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4/10, Deficient
Nikolaus
8 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
unbedingt umbuchen !
Mit dem genießbaren Essen war es das auch schon. Alles ist auf russische Pauschalgäste ausgelegt. Billiger Fusel, keine Klimaanlage (im ganzen Hotel kaputt), die Spezialitätenrestaurants geschlossen, alles sehr heruntergekommen und kein Lächeln zu sehen.
Die Disco bis 3 Uhr findet am Pool statt. Schlafen kann man knicken.
Der Ort ist auch nur darauf ausgerichtet.
Schade , denn Lage und Pools sind toll.
Nikolaus
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Galimash
Viatge en família
6 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
плохо спали
1. матрасы изношены, "убиты" , в ужасном состоянии 2. кондиционер, если это так можно назвать, работает очень шумно, совсем не охлаждает помещение. Спали с открытым балконом, залетали букашки :-(
Galimash
Estada de 2 nits (set. 2021)
4/10, Deficient
Ivan
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ivan
Estada de 3 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
21 de set. de 2019
First of all, if you are from UK dont ever think to go there. Staff speaks Russian language and all signes are in their language some not even in Turkish. Internet didnt worked on our phones but other guest were able to logg in. They have entertaintment that wasnt bad. Hotel needs renovation and some staff training. Food diverse but more of traditional russian cuisine . The biggest advantage is that hotel is on the beach and few minutes of city center.
Viatger verificat
Estada de 16 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Elena
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Замечательный отпуск
Всё очень понравилось
Elena
Estada de 9 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Balkir
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Otelin denize 0 olması güzeldi ancak yemekler genelde rus misafirlere yönelikti ayrıca sıcak su akşam saatlerinde hiç gelmiyor zaten ve gün içinde de sıkıntı yaşadık konum olarak gayet güzeldi
Balkir
Estada de 3 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
ONUR
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yemeklerde iyilestirme sart. Temizlik vs hersey cok guzeldi.
ONUR
Estada de 3 nits (jul. 2019)
4/10, Deficient
orhan
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
odada kasa çalışmıyordu bildirmemize rağmen düzelmedi.içecekler plastik bardakta veriliyor,yemekler vasatında altında idi.. personel birbirine bağırarak küfrediyor
orhan
Estada de 2 nits (set. 2018)
6/10, Acceptable
Mehmet emin
3 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatil
Orta duzeyde gecen bir tatil
Mehmet emin
Estada de 5 nits (juny 2018)
4/10, Deficient
Sedat
31 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Otel çok kirli ve özensizdi. Banyoda saç vardı...
Sedat
Estada de 4 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Ferhat
28 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mükemmeldi
Rezervasyon yaptırmadan önce yorumlara bakmamıştım. Çok fazla olumsuz yoruma ragmen gittim fakat girişten çıkana kadar hiç olumsuz bir şey görmedim. Üstüne fazlası ile memnun kaldım.Evet otel biraz eski ama hiçbir olumsuzluğu yok eski olmasının yani otelin kapısı eski olsa ne olur ki? Benim için eksi bile değil bu. Resepsiyonda güzel karşılandık.Odanın temizliği güzeldi ve her gün temizlendi, Yemekler bir harikaydı Et yemekleri balı yemekleri salatalar tatlılar gerçekten yeterliydi. Otelin konumu,deniz ,havuz vs. gerçekten mükemmel.Kesinlikle tavsiye ederim. Bence yorumlara bakmayın bu yıl için bomba gibi bir hizmet ile başlamış görünüyor.Teşekkürler Larissa.
Ferhat
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
MAYYA, Санкт-Петербург
10 de jul. de 2016
Заселили сразу не пришлось ждать 14 часов,номер дали ужасный,но зато с видом на море,кондиционер тёк,двери в ванную комнату не закрывались,розетки не работали,через сутки номер поменяли,но неохотно.Отель не тянет на 5,можно дать еле еле 3,уборка номера каждый день,но жидкое мыло в дозаторах не наливали,когда заканчивалось
MAYYA
6/10, Acceptable
Ant
7 de juny de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ant
2/10, Horrible
Viatger verificat
24 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hayalkırıklığı
Kötü ilgisiz
Viatger verificat
2/10, Horrible
Cengizhan
18 de maig de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Şikayetim cok ciddi arabama carpmışlar otelde
Otelde arabama carptılar kimin carptıgı belli değil kamera kayıtlarına bakın diyorum kimse ilgilenmiyor genel müdürekayhan çelikçi yazıyorum dönüş yok ön büro umursamıyor magduriyetimin gğvenlik ve ilgisizlikten kaynaklandıgı kesin henüz dönüşde olmadı 16 mayıs 2016 cıkış yaparken sabah 10.30 da bakıyorum otelin önünde duran aracım anahtarı dün geceden reaepsiyona bırakmama ragmen otoparka cekilmemiş güvenlik hatası ce ilgisizlik otel bu arada magduriyetimi gidermeli otel pisidi 2 gün kimse odayı temizlemedi 1. Gün carsaflar temizlenmeden oda toplanmış minibarlar doldurulmadı 3 gün boyunca yemeklerde et nerdeyse yok birde arabamıza carpmışlar tatile mi eziyetemi gittim belli değil şikayetim var