Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Raymond Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial

Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite, balcó

Suite, balcó
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: doble
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bolshaya Krasnaya Street 50, Kazan, Tatarstan, 420015
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 650 RUB per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 1400.0 RUB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Ciutadans russos: els clients majors de 14 anys han de presentar un passaport nacional vàlid durant el registre d'entrada (no s'accepta el passaport internacional rus ni el permís de conduir). Si a la reserva consten menors de 14 anys de nacionalitat russa, cal presentar el certificat de naixement corresponent. Si un tutor legal o un familiar (és a dir, una persona que no és cap dels progenitors) de nacionalitat russa viatja a Rússia amb un menor de 14 anys, també cal que presenti documentació que certifiqui que té l'autorització corresponent per viatjar amb el menor durant el registre d'entrada. Ciutadans estrangers: els adults i menors han de presentar un passaport vàlid, el visat i la targeta migratòria durant el registre d'entrada.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Raymond Hotel Kazan
Raymond Kazan
Raymond Hotel Hotel
Raymond Hotel Kazan
Raymond Hotel Hotel Kazan
Preguntes freqüents
Opinions: Raymond Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Marc
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Ruslan
Viatge de negocis
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Норм отель в центре
Ruslan
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Aleksei
Viatge de negocis
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Отель Raymond июнь 2021
Aleksei
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Anatolii
22 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
👍
Anatolii
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Anna
8 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Roman
5 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Очень хороший отель с рестораном
Roman
Estada de 4 nits (des. 2020)
6/10, Acceptable
Aleksei
2 de des. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Aleksei
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Anatolii
12 de set. de 2020
Anatolii
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
SINAN
Viatge de negocis
22 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SINAN
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Комфорт!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Aleksei
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aleksei
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Moamar
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moamar
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Maria
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Очень довольны
Maria
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
александр
16 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
александр
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
YULIYA
30 de nov. de 2018
YULIYA
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Philipp
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cozy, quiet place next to the city downtown
Philipp
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Rassoul
7 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rassoul
Estada de 4 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Kseniya
8 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació