Grand Hotel Kathmandu
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Plaça Durbar de Kathmandu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Kathmandu





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Renovació: 2015
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Hilton Kathmandu
Naxal
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 33 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tahachal, GPO. Box 12872, Kathmandu
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Beautiful Kathmandu Hotel
Beautiful Kathmandu Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.8 de 10, Excel·lent, 48 opinions
Preu actual: 40 €
taxes i impostos inclosos
5 de set. - 6 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2500 NPR per habitació només l'anada.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 3200.0 NPR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 24 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de la nit de Nadal
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
Grand Hotel Kathmandu
Grand Kathmandu
Grand Hotel Kathmandu Hotel
Grand Hotel Kathmandu Kathmandu
Grand Hotel Kathmandu Hotel Kathmandu
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Hotel Kathmandu
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 5 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Ayako
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
テレビがひどい
Ayako
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Ashish
Viatge en família
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashish
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jay
Viatge en família
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jay
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Shiva
16 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiva
Estada de 4 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Sushil
20 de gen. de 2023
Sushil
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Rahul
Viatge de negocis
23 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rahul
Estada de 3 nits (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Arjunkumar
Viatge de negocis
8 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Arjunkumar
Estada de 10 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
8 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
7 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2021)
6/10, Acceptable
Thakur
Viatge de negocis
4 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Thakur
Estada de 10 nits (febr. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Niranjan
Viatge en grup
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good quality hotel with good breakfast.
Niranjan
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Thomas
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
satyanarayan
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall, very good
satyanarayan
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Badrilal
31 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Badrilal
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Yung Fai
27 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
So far so good
Yung Fai
Estada de 4 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Andre
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel. Calmo e tranquilo, com a cara do Nepal
Andre
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Janos
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
fair choice for a weary traveler
Janos
Estada d’1 nit (oct. 2018)