Fridrichshoff
Hotel a Kaliningrad amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Fridrichshoff





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Balcó
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Sofà llit: doble
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Chkalova 31A, Kaliningrad, 236022
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 430 RUB per adult i 430 RUB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 900 RUB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1200.0 RUB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Ciutadans russos: els clients majors de 14 anys han de presentar un passaport nacional vàlid durant el registre d'entrada (no s'accepta el passaport internacional rus ni el permís de conduir). Si a la reserva consten menors de 14 anys de nacionalitat russa, cal presentar el certificat de naixement corresponent. Si un tutor legal o un familiar (és a dir, una persona que no és cap dels progenitors) de nacionalitat russa viatja a Rússia amb un menor de 14 anys, també cal que presenti documentació que certifiqui que té l'autorització corresponent per viatjar amb el menor durant el registre d'entrada. Ciutadans estrangers: els adults i menors han de presentar un passaport vàlid, el visat i la targeta migratòria durant el registre d'entrada.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Fridrichshoff Hotel Kaliningrad
Fridrichshoff Hotel
Fridrichshoff Kaliningrad
Fridrichshoff
Fridrichshoff Hotel
Fridrichshoff Kaliningrad
Fridrichshoff Hotel Kaliningrad
Preguntes freqüents
Opinions: Fridrichshoff
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Svetlana
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Хороший, уютный мини отель
Svetlana
Estada de 2 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Irina
Viatge en grup
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Вернёмся обязательно
Irina
Estada de 8 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Maria
Viatge en família
20 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
elena
18 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
elena
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Viatger verificat
Estada de 14 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Bendt
16 de febr. de 2020
Bendt
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Manfred
6 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Königsberg
Manfred
10/10, Excel·lent
Olga
9 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olga
10/10, Excel·lent
YULIA, Москва
8 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació