H-Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Paradigm Mall Johor Bahru
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament H-Hotel





Serveis populars
El preu actual és de 17 €
taxes i impostos inclosos
5 d’ag. - 6 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 14 & 16 Jalan Sri Perkasa 1/5, Taman Tampoi indah, Johor Bahru, Johor, 81200
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lavender Inn Nusa Bestari
Lavender Inn Nusa Bestari
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
7.2 de 10, Bé, 89 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
H-Hotel Hotel Johor Bahru
H-Hotel Johor Bahru
H-Hotel Hotel
H-Hotel Johor Bahru
H-Hotel Hotel Johor Bahru
Preguntes freqüents
Opinions: H-Hotel
Opinions
6,4
7,0/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
4,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
11 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Go
29 de nov. de 2022
Go
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 d’oct. de 2022
A Night Stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
RADIAKHANOM
Viatge en família
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RADIAKHANOM
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Abdul Rasyid
20 de juny de 2022
Abdul Rasyid
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
9 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
AMIRUL, selangor
3 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AMIRUL
Estada de 2 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Liying
23 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Liying
Estada de 2 nits (abr. 2019)
4/10, Deficient
Val
Viatge en parella
25 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Val
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Noor Mazliza
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noor Mazliza
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
The
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
LOISE
Viatge en grup
17 de des. de 2018
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
LOISE
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Maree, Australia
1 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Budget accommodation far from everything
Maree
Estada d’1 nit (oct. 2018)
2/10, Horrible
Labh
11 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Worst located poor facility.
Labh
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Liew
14 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great for short break
Liew
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Good for a night’s rest
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
lesaleh
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice friendly place ND convenient
lesaleh
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
mohd ramzan
18 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mohd ramzan
Estada d’1 nit (juny 2018)
2/10, Horrible
Lee
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lee
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
jay
27 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
jay
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
DAVID
16 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació