Ramada by Wyndham Istanbul Asia
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Hospital Acibadem Altuniza
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ramada by Wyndham Istanbul Asia





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
També et pot agradar

Pera Palace Hotel
Taksim
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 206 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mahir Iz Cad. 32 Altunizade, Istanbul, Istanbul, 34662
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Altunizade Suites Istanbul, Curio Collection by Hilton
Altunizade Suites Istanbul, Curio Collection by Hilton
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 1 opinió
Preu actual: 138 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 100 TRY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 250 TRY per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 20 TRY per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 20 TRY per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 180 TRY per animal de companyia per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 142.0 TRY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compta amb nosaltres (Wyndham).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Ramada Asia
Ramada Asia Hotel
Ramada Asia Hotel Istanbul
Ramada Asia Istanbul
Ramada Istanbul Asia
Ramada Asia Luxury Hotel
Ramada Istanbul Asia Luxury
Ramada Asia Luxury
Ramada by Wyndham Istanbul Asia Hotel
Ramada by Wyndham Istanbul Asia Istanbul
Ramada by Wyndham Istanbul Asia Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Ramada by Wyndham Istanbul Asia
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
28 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Ozturk
27 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect
Ozturk
Estada de 2 nits (març 2021)
8/10, Bo
Hasan
24 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hasan
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
neslihan
26 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
neslihan
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Abdulbakir
20 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Abdulbakir
Estada de 3 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Sibel
27 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sibel
Estada de 6 nits (des. 2020)
6/10, Acceptable
Gökhan
7 de des. de 2020
Gökhan
Estada de 5 nits (nov. 2020)
8/10, Bo
Murat
Viatge de negocis
26 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murat
Estada de 2 nits (nov. 2020)
4/10, Deficient
Emre
20 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kötü hizmet
Emre
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Murat
Viatge de negocis
19 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murat
Estada de 2 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
TUGCE TOPCU
Viatge de negocis
13 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thanks
TUGCE TOPCU
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
ilker
3 de nov. de 2020
ilker
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
cemil
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
konfor ve hijyen
cemil
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Hatice
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hatice
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Kemal
Viatge de negocis
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kemal
Estada de 4 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Yesim
8 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yesim
Estada d’1 nit (set. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
24 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
klimasız, havasız odalar, berbat konaklama
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
2/10, Horrible
Halit
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
0,0 (waarschijnlijk kan ik niet onder de nul)
Halit
Estada de 4 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lieber nicht!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not worth the money
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
Mehmet Ali
Viatge en família
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mehmet Ali
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
murat
9 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
murat
Estada de 2 nits (març 2020)
6/10, Acceptable
KORHAN
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
KORHAN
Estada d’1 nit (febr. 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels