Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Ak Marmara Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 61 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
També et pot agradar

Renaissance Istanbul Polat Bosphorus Hotel
Beşiktaş
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Preu actual: 121 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mollagurani Mah. Findikzade Sokak No 5, Fatih, Istanbul, Istanbul, 34093
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle (només l'anada, 6 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 15 EUR per dia (a 20 m i obert les 24 hores).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20222962
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Golden Taha Hotel Istanbul
Golden Taha Hotel
Golden Taha Istanbul
Golden Taha
My Golden Hotel
Golden Taha Hotel
Golden Akmarmara Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Ak Marmara Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Emine
Viatge en grup
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Emine
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mukhammad
25 de maig de 2025
Mukhammad
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patience, New Hope
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patience
Estada de 21 nits (març 2025)
8/10, Bo
pietro
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
pietro
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Barrak
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barrak
Estada de 5 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Good option if on a budget
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Youssef
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Youssef
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nurhan
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nurhan
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
erdem
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
erdem
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jamal
Viatge en parella, Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
jamal
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gaith
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gaith
Estada de 6 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Monica
9 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada de 5 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Benedicte
8 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Benedicte
Estada de 8 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Simon
6 de gen. de 2025
Simon
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
daniela elena
5 de gen. de 2025
daniela elena
Estada de 6 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Cansel
Viatge en parella
3 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cansel
Estada de 9 nits (des. 2024)
8/10, Bo
ZAFAR
Viatge en família
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
ZAFAR
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohammed
Viatge en família
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleased
Mohammed
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
marigona gashi
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
marigona gashi
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Mizanoor, London
Viatge en parella
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mizanoor
Estada de 6 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Baseer
Viatge en parella
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Baseer
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Khaled
Viatge en família
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khaled
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Zoubida
Viatge en família
11 de set. de 2024
Zoubida
Estada de 9 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Muhammad Waseem
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great for family
Muhammad Waseem
Estada de 5 nits (jul. 2024)