Sisli MLS Hotel
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Centre Comercial i d'Entreteniment Istanbul Cevahir
Galeria de fotos de l’allotjament Sisli MLS Hotel





VIP Access
Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Barnussos
Un bidet
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LCD
Barnussos
Un bidet
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Minibar
També et pot agradar

Mandarin Oriental Bosphorus, Istanbul
Beşiktaş
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 64 opinions
Preu actual: 859 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

19 Mayis Mah. Op. Raif Bey Sok. No 37, Istanbul, 34360
Sobre aquest allotjament
Sisli MLS Hotel
Allotjaments similars

The 22 Hotel
The 22 Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Bar
7.8 de 10, Bé, 288 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per dia (a 100 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 2046
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Molton Sisli MLS
Sisli MLS Hotel Hotel
Molton Sisli MLS Hotel
Sisli MLS Hotel Istanbul
Sisli MLS Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sisli MLS Hotel
7,8
Bo
7,4
Neteja
8,8
Ubicació
8,0
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 7 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Diana
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 10 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 7 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Batuhan
Viatge en família
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Batuhan
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexander
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Alexander
Estada de 8 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Cihan
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Cihan
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Irem
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Irem
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Nick
12 d’ag. de 2025
Nick
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadir Erdem
12 d’ag. de 2025
Nadir Erdem
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Yesim
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yesim
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
NARGIZ
27 de jul. de 2025
NARGIZ
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NARGIZ
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NARGIZ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Mansoor Khan
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Mansoor Khan
Estada de 10 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alashraf
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alashraf
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Perihan
Viatge de negocis
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Perihan
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ferhat
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ferhat
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Oguz Gürkan
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oguz Gürkan
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Murielle
14 de juny de 2025
Murielle
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Umut Talha
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Umut Talha
Estada de 4 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Perdane, Leverkusen
3 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perdane
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ayden
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayden
Estada de 3 nits (maig 2025)

















