Hotel Le Mirage
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Plaça Taksim
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Mirage





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
5 de nov. - 6 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Bany privat
També et pot agradar

Sanasaryan Han, a Luxury Collection Hotel, Istanbul
Centre de la ciutat d'Istanbul
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 76 opinions
Preu actual: 256 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cumhuriyet Mah Abidei Hürriyet CadNo:22, Istanbul, Istanbul, 34380
Sobre aquest allotjament
Hotel Le Mirage
Allotjaments similars

The Mill Hotel Bomonti
The Mill Hotel Bomonti
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 252 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 65 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 2022-34-1437
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Mirage Boutique Class
Hotel Le Mirage Boutique Class Istanbul
Le Mirage Boutique Class
Le Mirage Boutique Class Istanbul
Hotel Mirage Istanbul
Mirage Istanbul
Hotel Le Mirage Hotel
Hotel Le Mirage Istanbul
Hotel Le Mirage Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Le Mirage
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Fidan
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Fidan
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadya
22 de set. de 2024
Nadya
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hrant
Viatge en parella
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hrant
Estada de 10 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Shamir
Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Shamir
Estada de 2 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
AMIR
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
AMIR
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Gülsüm Özge
Viatge de negocis
6 de nov. de 2023
Gülsüm Özge
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
VEDAT
22 d’oct. de 2023
VEDAT
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Jorge G
5 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge G
Estada de 5 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Ruth
23 de maig de 2023
Ruth
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
tahel
Viatge en grup
22 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tahel
Estada de 4 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Claude
Viatge de negocis
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claude
Estada d’1 nit (abr. 2023)
4/10, Deficient
Abim
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Abim
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Mandana
25 d’abr. de 2023
Mandana
Estada de 4 nits (abr. 2023)
2/10, Horrible
deborah
19 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
deborah
Estada de 10 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Chihata
Viatge en parella
6 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chihata
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Christopher
Viatge en parella
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 5 nits (maig 2022)
6/10, Acceptable
Ecem
20 de març de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Ecem
Estada de 2 nits (març 2022)
2/10, Horrible
Sami
Viatge de negocis
24 de des. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not 4 star
Sami
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
ALBERT
14 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ALBERT
Estada de 3 nits (des. 2021)
8/10, Bo
evlena
10 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
evlena
Estada de 4 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Taiwo
Viatge de negocis
3 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taiwo
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Taiwo
Viatge de negocis
2 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taiwo
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
HAJAR
Viatge en família
14 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good hotel
HAJAR
Estada de 7 nits (nov. 2021)

















