Graziella Gold Hotel

Hotel al centre a Istanbul amb servei complet de spa i connexió amb un centre comercial

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Graziella Gold Hotel

Terrassa superior
Sales de tractament per a parelles i massatges amb pedres calentes
Esmorzar d'estil bufet
Vestíbul
Roba de llit d'alta qualitat, cobrellits i minibar

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Gimnàs
  • Spa
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble econòmica

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit doble O BÉ 1 llit de matrimoni

Habitació triple Comfort

7,0 sobre 10
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
  • 25 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals O BÉ 1 llit individual gran i 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Un cobrellit
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble o amb dos llits individuals econòmica

8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un cobrellit
  • 15 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Graziella Gold Hotel es troba a Centre de la ciutat d'Istanbul i té connexió amb un centre comercial. Per admirar la bellesa natural d'aquesta regió, el millor és visitar punts com Platja de Florya i Bòsfor. Si prefereixes passar unes vacances més culturals, visita Santa Sofia i Palau de Topkapi. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Tupras Stadium o a Ülker Stadium.
Mapa
Küçük Langa Sokak No:2, 34096, Aksaray, Istanbul, Aksaray, 34096

Què hi ha als voltants

  • Gran Basar - 20 minuts a peu - 1.7 km
  • Plaça Sultanahmet - 3 minuts en cotxe - 2.6 km
  • Mesquita Blava - 4 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Torre de Gàlata - 5 minuts en cotxe - 3.7 km
  • Santa Sofia - 5 minuts en cotxe - 4.1 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de YeniKapi: 5 min a peu
  • Estació de Yusufpasa: 6 min a peu
  • Aeroport Internacional d'Istanbul-Sabiha Gökçen (SAW): a 52 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Club Era - ‬2 minuts a peu
  • ‪Dürümcü Mehmet'in Yeri - ‬2 minuts a peu
  • ‪Pamir Hotel&Disco - ‬3 minuts a peu
  • ‪Gaziantepli Bahattin Usta Kardeşler Sofrası - ‬2 minuts a peu
  • ‪Cafe carmen - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Graziella Gold Hotel

Hotel a prop de Gran Basar
Has pensat a allotjar-te a Graziella Gold Hotel? Aprofita que ofereix un servei de connexió amb l'aeroport, una terrassa superior i serveis de tintoreria o bugaderia. Regala't un massatge a l'spa de les instal·lacions. El restaurant restaurant cuina turca de les instal·lacions, Chicken and Chicken, ofereix dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un gimnàs i un bany turc a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina coberta i una piscina infantil, amb gandules
  • Servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament), registre de sortida exprés i registre d'entrada exprés
  • Porter o grum, assistència turística i per a la compra d'entrades i ascensor
  • Atenció multilingüe, caixa forta a la recepció i servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
A Graziella Gold Hotel, totes les habitacions disposen de comoditats com ara roba de llit d'alta qualitat i cartes de coixins. També s'inclouen altres detalls com caixes fortes amb espai per a portàtils i espais de treball aptes per a portàtils.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Roba de llit hipoal·lergògena i cobrellits
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i assecadors de cabells
  • Televisors LED de 102 cm amb canals prèmium
  • Armaris robers o de rebost, bullidores elèctriques i calefacció

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït fora de les instal·lacions a 100 metres
  • Aparcament disponible al carrer
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec

Menjar i beguda

  • S'ofereix un sopar cada dia per un cost addicional de 10 EUR
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Chicken and Chicken

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina coberta
  • Piscina infantil
  • Sala de vapor
  • Sauna
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina coberta
  • Piscina infantil

Comoditats

  • Armariets
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Guies
  • Magatzem d'equipatge
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Porter o grum
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Terrassa superior

Spa complet

  • 3 sales de tractaments
  • Massatges amb pedres calentes
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges esportius
  • Massatges prenatals
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Sales de tractament per a parelles

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Baranes a les escales
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Catifa de pèl llarg a l'habitació
  • Portes aptes per a cadires de rodes

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Carta de coixins
  • Cortines opaques
  • Edredó de plomes
  • Roba de llit d'alta qualitat
  • Roba de llit hipoal·lergògena

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor LED de 102 cm amb canals per satèl·lit prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Guies de restaurants
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta amb espai per a un portàtil
  • Calefacció
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia
Registre d'entrada sense contacte
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Es cobrarà un càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert.
Registre de sortida exprés disponible

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle només l'anada.
  • Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
  • Sopar a l'allotjament: 10 EUR.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i il·luminació exterior
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 22298
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Graziella Gold Hotel Hotel
Graziella Gold Hotel Istanbul
Graziella Gold Hotel Hotel Istanbul

Preguntes freqüents

Graziella Gold Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina infantil. Horari de la piscina: 10:00-22:00.

Graziella Gold Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Graziella Gold Hotel?

És possible aparcar a prop de manera gratuïta.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Graziella Gold Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a Graziella Gold Hotel?

Registre de sortida: migdia. És possible fer una sortida tardana per una taxa (servei subjecte a disponibilitat).

Graziella Gold Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 50 EUR per vehicle.

On es troba Graziella Gold Hotel?

Aquest hotel amb spa a Centre de la ciutat d'Istanbul es troba a menys de 2 km de les atraccions següents: Terminal de Ferris de Yenikapi i Gran Basar. Mesquita Blava i Santa Sofia també són a menys de 3 km. Estació de Yusufpasa és a 6 min a peu i Estació de tramvia d'Aksaray, a 8 min.

Opinions: Graziella Gold Hotel

Opinions

7,4

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 19 de 57 opinions
Puntuació 8: Bo. 19 de 57 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 6 de 57 opinions
Puntuació 4: Deficient. 8 de 57 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 57 opinions

8,0/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

6,6/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Faisal

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Unfortunately, my experience with this hotel was far from what I expected, especially given the service they promised. Before my arrival, the hotel asked if I’d like them to arrange a taxi transfer, which I confirmed. However, I had to call multiple times—over several days—to get any real response. Each time, I was either redirected or given incorrect contact numbers. The number listed on their website and in their automatic messages led to a former staff member who no longer worked there, which added to the confusion. I ended up messaging about five different people just to confirm my VIP transfer, something that should have been simple and handled professionally. When I finally arrived, the hotel itself was disappointing: the room was not very clean, and the staff seemed disorganized and indifferent. Basic requests were met with delays or ignored altogether. Overall, the lack of coordination, unprofessional service, and poor communication made the experience more stressful than it needed to be. I would not recommend this hotel to travelers expecting reliability or proper customer care.
Estada de 3 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Abigail

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dieses Hotel hat auf jedenfall keine 4* verdient, da von 4* nichts zu sehen war sei es vom frühstück bis zur Sauberkeit. Dieses Hotel würde ich nicht weiterempfehlen.
Estada de 5 nits (juny 2025)

4/10, Deficient

amal

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Very bad smell
Estada de 2 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Cheima

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Personnel au top sympathique très serviable , mais conditions de l’hôtel à revoir petit déjeuner. À revoir aussi il n’y a pas assez de sucré .Odeur des canalisations horrible .
Estada de 2 nits (maig 2025)

2/10, Horrible

Loghman

Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Seda

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Odalar temiz ve yeni çalışanlar güleryüzlü merkezi
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

eva, Valley village

Good service, Very communicative
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Sabah

Estada de 2 nits (març 2025)

4/10, Deficient

Cristine

Què li ha agradat: Neteja
It's a clean but very small room, the hotel haven't any AC and it's very hot . but I like the hotel it's very near of everything when u go shopping in grand bazaar . And it's a good service ! I would like to thank Ali and Joseph . They are really helpful to us , easy to communicate .asking them for help about the transportation to airport and they fixed taxi to us early in the morning . I'm very pleased and happy . Thanks guys !!
Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Nuri

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Abdikarin

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Very good
Estada de 5 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Monique

Viatge en família
Sehr sehr laut. Man bekommt von allen Zimmern was mit. Wer Ruhe haben möchte auch von der Lautstärke draußen sollte lieber ein anderes Hotel nehmen. Ansonsten waren wir zufrieden
Estada de 4 nits (març 2025)

6/10, Acceptable

Marine

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (febr. 2025)

2/10, Horrible

Fabian

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicht zu empfehlen – lebensgefährlich! Unser Aufenthalt in diesem Hotel war eine Katastrophe. Das gesamte Hotel war extrem dreckig, die Lage unsicher, und es war durchgehend unerträglich laut – an Schlaf war kaum zu denken. Besonders enttäuschend war das Dampfbad, das einfach nicht funktionierte – pure Täuschung. Doch das Schlimmste war der gefährliche Pool: An der Seite hingen zwei Kabel mit Draht an der Wand, nur 15 cm vom Wasser entfernt! Das ist eine absolute Lebensgefahr und völlig inakzeptabel. Das einzig Positive an unserem Aufenthalt war das freundliche und hilfsbereite Personal. Doch das kann die gravierenden Mängel nicht ausgleichen. Fazit: Dieses Hotel verdient die Note ungenügend. Nie wieder!
Estada de 4 nits (gen. 2025)

4/10, Deficient

Yusuf

Viatge en grup
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Die Zimmern sind sehr eng und mega undicht. Man hat alles gehört von der 4.Etage was die Leute geredet haben bei geschlossener Fenster. Dampfbad hat nicht funktioniert sowie der Whirlpool. Das Personal ist super freundlich und Hilfsbereit aber die lage vom Hotel ist sehr schlecht. Überall liegt müll und man fühlt sich dort sehr unsicher. Am Poll hingen 2kabel über wasser da hatte ih angst das da irgendwas passiert und das ist für mich ein NO GO!!!
Estada de 6 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Okay

Okay
Estada de 9 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

Olivia

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 9 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

Nedzad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super bra
Estada de 7 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Danielle

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

Hajar

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Die Mitarbeiter im Hotel waren alle sehr freundlich und hilfsbereit
Estada de 6 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

Abdel

Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Imtiaz, Niskayuna

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Recommend it.
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Donia

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (ag. 2024)

4/10, Deficient

Heinz

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bei der Ankunft wurden wir vom Personal nicht einmal begrüßt. Personal stand nicht einmal auf. Dann wurde unsere Buchung zunächst nicht gefunden. Danach erhielten wir zwei Zimmerkarten (403 und 304). Unser Zimmer 403 entsprach der von uns gebuchten Kategorie. Hier war am Anfang lediglich zu bemängeln dass zwei bereits gebrauchte Handtücher unter dem Waschbecken im Schrank lagen. Das Zimmer von unseren Freunden dagegen entsprach in keiner Weise unserer gebuchten Kategorie. Im Zimmer roch es "modrig" was daran lag, dass wenn man das Fenster öffnete dort sich direkt eine Treppe, ein Rohr und eine Betonwand befand. In das Zimmer kam weder Luft noch Licht. Zusätzlich ging die Klimaanlage nicht im Zimmer. Wie bereits erwähnt entsprach das Zimmer in keiner Weise unserer gebuchten Kategorie. Bei Bedarf können wir auch gerne Bilder vom Zimmer vorlegen. Am letzten Tag (vor der letzten Nacht) bekamen unsere Freunde dann ein anderes Zimmer, welches dann in Ordnung war. Wir bitten Sie diesbezüglich zu überprüfen, ob für diese Unangenehmlichkeit eine entsprechende preisliche Rückerstattung in Frage kommt.
Estada de 3 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

imad eddine

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Pas terrible

Hotel a une odeur pourri chambre en lit 1 place seulement
Estada de 7 nits (set. 2024)