Grand Naki Hotel
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Bany de Cemberlitas
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Naki Hotel





VIP Access
Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, vistes a la ciutat

Habitació triple estàndard, vistes a la ciutat
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, vistes a la ciutat

Habitació individual estàndard, vistes a la ciutat
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, vistes a la ciutat
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, balcó, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, balcó, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitoris
També et pot agradar

Pera Palace Hotel
Taksim
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.007 opinions
Preu actual: 206 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Piyerloti cad. No:12-14 Çemberlitas, Sultanahmet, Faith, Istanbul, 34490
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Rumours Inn
Rumours Inn
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
- Serveis de bugaderia
9.0 de 10, Fantàstic, 456 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60.00 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 25 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 25 EUR per dia (a 350 m i obert les 24 hores).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Grand Naki Hotel Istanbul
Grand Naki Istanbul
Grand Naki
Grand Naki Hotel Hotel
Grand Naki Hotel Istanbul
Grand Naki Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Naki Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de febr. de 2025
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Shinezaya
Viatge en grup
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shinezaya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrible stay
Viatger verificat
Estada de 7 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Asat
9 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Asat
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Gökhan
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gökhan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
PINAR
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PINAR
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Ahmet
5 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmet
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Renata
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renata
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
SOLANGE
Viatge de negocis
23 de des. de 2024
SOLANGE
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
andrea
Viatge en grup
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
andrea
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
DEREK
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
DEREK
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ainur
14 de nov. de 2024
Ainur
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Åsmund
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Åsmund
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Koray
20 de jul. de 2024
Koray
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Koray
3 de jul. de 2024
Koray
Estada de 3 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Mehmed
15 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mehmed
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Matthias
14 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Matthias
Estada de 5 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Ersin
18 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ersin
Estada de 5 nits (febr. 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de febr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Do not recommend
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Brandstätter
Viatge en parella
16 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Brandstätter
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Safiyo
Viatge en família
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Warm and welcoming
Safiyo
Estada de 5 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Habiba
Viatge en grup
20 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Habiba
Estada de 5 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Mohamed
Viatge en grup
20 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamed
Estada de 4 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Nour
1 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nour
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Nour
31 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nour
Estada de 5 nits (ag. 2021)