Ferman Hilal Hotel - Special Class
Hotel al centre a Istanbul amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ferman Hilal Hotel - Special Class





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Suite bàsica, balcó, vistes a la ciutat

Suite bàsica, balcó, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
També et pot agradar

Lazzoni Hotel
Beyoğlu
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.8 de 10, Excel·lent, 393 opinions
Preu actual: 173 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Kocatepe Mahallesi, Topcu Caddesi - NO. 23-Taksim, Istanbul, Istanbul, 34100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Triada Hotel
Triada Hotel
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
7.4 de 10, Bé, 673 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 45 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 5 EUR (entre 1 i 6 anys).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 10 EUR per dia (a 200 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 20536
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Taxim City Special Class
Taxim City Special Class Hotel
Taxim City Special Class Hotel Istanbul
Taxim City Special Class Istanbul
Ferman Hilal Hotel Special Class Istanbul
Ferman Hilal Hotel Special Class
Ferman Hilal Special Class Istanbul
Ferman Hilal Special Class
Ferman Hilal Hotel Istanbul
Ferman Hilal Hotel
Ferman Hilal Istanbul
Ferman Hilal
Ferman Hilal Hotel
Ferman Hilal Istanbul
Ferman Hilal Hotel Special Class
Ferman Hilal Hotel - Special Class Hotel
Ferman Hilal Hotel - Special Class Istanbul
Ferman Hilal Hotel - Special Class Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Ferman Hilal Hotel - Special Class
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Abir
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Abir
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Marina
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marina
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Aziz
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aziz
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Gabrielle
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabrielle
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Karim
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karim
Estada de 8 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Lidia
9 de maig de 2025
Lidia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Farida
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Farida
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yesenia
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yesenia
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Mahmoud, tanta
Viatge en grup
27 d’abr. de 2025
Mahmoud
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hamza
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hamza
Estada d’1 nit (abr. 2025)
2/10, Horrible
Hija
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Hija
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
All
5 d’abr. de 2025
All
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Vladimir, Scarborough
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vladimir
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
BITTU
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BITTU
Estada de 6 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Taner
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Taner
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anna Margarethe
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna Margarethe
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Olena
Viatge en grup
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olena
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Maria
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Maria
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Claudia
23 de gen. de 2025
Ana Claudia
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
emine
22 de gen. de 2025
emine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Boa, mas poderia ser melhor.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
11 de gen. de 2025
Boa estadia, mas poderia ser melhor.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Ayser
Viatge en família
6 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayser
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
KYOKO
4 d’oct. de 2024
KYOKO
Estada d’1 nit (set. 2024)