OYO 3169 Hotel Lotus Grand

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Hyderabad amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament OYO 3169 Hotel Lotus Grand

Àrea amb seients del vestíbul
Caixa forta a l'habitació, escriptori i wifi gratuïta
S'hi serveixen plats de cuina internacional
Interior
Exterior

Opinions

7,0 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar inclòs
  • Serveis de bugaderia
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, bany privat

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits dobles

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Plot No. 9-4-147-153 Regimental Bazaar, Hyderabad, Telangana, 500025

Què hi ha als voltants

  • Torre del Rellotge de Secunderabad - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Llac Hussain Sagar - 3 minuts en cotxe - 2.2 km
  • Hospitals KIMS - 3 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Hospital d'Ulls LV Prasad - 5 minuts en cotxe - 3.9 km
  • Parc Lumbini - 6 minuts en cotxe - 5.4 km

Com moure’s per la zona

  • Secunderabad Station: 4 min a peu
  • Secunderabad West Station: 6 min a peu
  • Aeroport Internacional de Hyderabad-Rajiv Gandhi (HYD): a 61 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Swathi Tiffins - ‬2 minuts a peu
  • ‪Alfa Cafe and Hotel - ‬2 minuts a peu
  • ‪Yummoza Samosa - ‬4 minuts a peu
  • ‪Hotel Udupi Tiffins - ‬3 minuts a peu
  • ‪GEM Kerala Hotel - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

OYO 3169 Hotel Lotus Grand

Aspectes destacats de l'allotjament
Aprofita que OYO 3169 Hotel Lotus Grand ofereix un esmorzar continental gratuït, una bugaderia i un espai per a conferències. No deixis passar l'oportunitat de menjar a l'establiment de restauració de les instal·lacions, restaurant de cuina internacional. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de recepció obert les 24 hores, sala de banquets i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Les 125 habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Servei de neteja diari, escriptoris i telèfons

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament limitat a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental gratuït disponible cada dia de 07:00 a 10:00
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Espai per a conferències

Més serveis

  • Sala de banquets
  • Zones designades per a fumadors

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Bany privat
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India. PAN cards are not accepted. Travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Només s'accepten reserves de clients estrangers; les persones que resideixin a la mateixa ciutat en què es troba l'allotjament no podran realitzar l'entrada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions

L’allotjament també es coneix com a

OYO 3169 Hotel Lotus Grand Secunderabad
OYO 3169 Lotus Grand Secunderabad
OYO 3169 Lotus Grand
OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hyderabad
OYO 3169 Lotus Grand Hyderabad
OYO 3169 Lotus Grand
Hotel OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hyderabad
Hyderabad OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hotel
Hotel OYO 3169 Hotel Lotus Grand
Oyo 3169 Lotus Grand Hyderabad
Oyo 3169 Lotus Grand Hyderabad
OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hotel
OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hyderabad
OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hotel Hyderabad

Preguntes freqüents

OYO 3169 Hotel Lotus Grand accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a OYO 3169 Hotel Lotus Grand?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a OYO 3169 Hotel Lotus Grand?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: migdia.

A quina hora es fa el registre de sortida a OYO 3169 Hotel Lotus Grand?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba OYO 3169 Hotel Lotus Grand?

Aquest hotel es troba a Hyderabad i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Torre del Rellotge de Secunderabad i Església de Santa Maria. Llac Hussain Sagar i Temple Sri Subrahmanyaswamy, Skandagiri, Secunderabad també són a menys de 3 km. Secunderabad Station és a 4 min a peu i Secunderabad West Station, a 6 min.

Opinions: OYO 3169 Hotel Lotus Grand

Opinions

7,0

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 4 de 10 opinions
Puntuació 8: Bo. 1 de 10 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 10 opinions
Puntuació 4: Deficient. 2 de 10 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 10 opinions

7,4/10

Neteja

7,8/10

Personal i servei

7,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

deez, india

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Better location than other hotels near rly stn.

If you are looking for budget hotels around rly stn in this area then this is the best one due to facilities like lift lobby, clean corridors and rooms...good hotel staff...superb restaurant for buffet breakfast and lunch...only problem is room is little small...i booked ac doublebed room....it is little small...but the best part is it is near to the road and so quite easy to find cab auto...overall it was a comfy stay ...
Estada de 2 nits (febr. 2018)

10/10, Excel·lent

Manoj

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good experience at Lotus Grand

Very close to Secunderabad rly stn and bus stop. Overall experience was good. Recommended for everyone.
Estada de 5 nits (des. 2017)

6/10, Acceptable

nagaraja, Toronto, Ontario

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Average hotel

Double beds were shown in the pics for the price, but only a single bed was provided. I was told they give only a single bed for online rates. Did not get any hot water on the first day. Though location is excellent, the actual street is in deplorable condition with sewage smell. Too much noise outside the hotel room. Staff were very friendly with prompt service. Did not try food.
Estada de 5 nits (des. 2017)

4/10, Deficient

Ben, Ludhiana

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Sheets were dirty, no towels, toilet seat broken

OYO cancelled my reservation cause I did not respond to their messages. Expedia told me I do not need to take further action. Do not go by pictures posted online, rooms are below average with dirty / greyish linen / sheets with stains on it. Restroom seat was broken and will pinch in your thigh. Not recommended at all
Estada d’1 nit (des. 2017)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
With reference to the hotel, staff and other activities are good. But the booking through OYO is not. Booking confirmed by you. If I not checked-in on the date, automatically tariff will be deducted from my card provided during booking. One day before the date, OYO sent one Msg to my mobile for stay confirmation or cancellation by missed call. I had given missed call for confirmation and received confirmation from them. I informed them the check-in time also. But while check-in in the hotel, they informed that no booking is available or cancelled. Then I contacted them over mobile. Simply they are telling no response for the call. Then with lot of discussion provided room with higher tariff. How many confirmations required for staying. Very regrettable.
Estada de 3 nits (nov. 2017)

4/10, Deficient

s, Bangalore

Què li ha agradat: Personal i servei

Food was horrible. Bed spring was spoiled

Food was very bad. The springs of the bed was at many sites were broken and no hot water water was coming........... . .
Estada d’1 nit (nov. 2017)

6/10, Acceptable

Anonymous

Not a good one,but considerable if no other option

The rooms are not very spacious when compared to the other ones. Also the bathroom lacks cleanliness. If there is not better option available then you can go for this.
Estada d’1 nit (oct. 2017)

2/10, Horrible

Bhaskar

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Stay away

Front-desk receptionist (name is Suraj) was extremely rude and sarcastic. He repeats everything you say sarcastically with fake accent. When I said i reserved room through Expedia he said he knows only cleartrip, goibibo oyorooms etc not any expedia or hotels.com. not sure then why they are selling their inventory through Expedia. He told me to check with whomever i booked through since they have -4 rooms availability. I am not sure what that -4 is (may be 4 of their guests staying in corridor?). Why-TF accept my reservation when room availability is -4? He made me call 3 customer service numbers and wait for 40 minutes to allot a room. he was behaving as if he's owing that entire property and doing some charitable work for the guests. The room he allotted to me smelled like a public toilet and there is no seat cover on the commode(may be he was thinking I don't know how to use a western bathroom?). I called him 3 times to complain about it but no response from him. attached the picture of bathroom.
Estada d’1 nit (oct. 2017)

10/10, Excel·lent

ashik, vizag

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very best hotel to stay at secunderabad

The best hotel to stay at secunderabad.centrally located in the city.food is good.atmosphere is hygiene and hotel staff is helpful and courteous.value for money.I would recommend this hotel to my family and friends.
Estada d’1 nit (set. 2017)

10/10, Excel·lent

allauddin, visakhapatnam

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Nice hotel recommended for everyone

Very nice and clean atmosphere.rooms r like 5 star standard.reception staff is obedient and co operative.house keep is also good.coming to food it's awesome.we had lunch in the restaurant.unlimited veg buffet is for 100rs.....value for money....when ever I visit secunderabad I will stay in this hotel only....without any doubt u can check in to this....Hotel lotus grand maintain same kind of standards....thank u
Estada d’1 nit (set. 2017)