Restaurant & Hotel Hoog Holten
Hotel de platja amb 2 restaurants i spa complet
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Restaurant & Hotel Hoog Holten





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 112 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni gran

Suite, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Bullidora elèctrica
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Articles de tocador de disseny
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Forthaarsweg 7, Holten, 7451 JS
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel het Wapen van Delden
Hotel het Wapen van Delden
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 100 opinions
Preu actual: 112 €
taxes i impostos inclosos
10 de jul. - 11 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.95 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.50 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Restaurant Hotel Hoog Holten
Restaurant Hotel Hoog
Restaurant & Hoog Holten
Restaurant & Hotel Hoog Holten Hotel
Restaurant & Hotel Hoog Holten Holten
Restaurant & Hotel Hoog Holten Hotel Holten
Preguntes freqüents
Opinions: Restaurant & Hotel Hoog Holten
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Arie Jan
27 de maig de 2025




Arie Jan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bert
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bert
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tineke
Viatge en parella
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tineke
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Mary
Viatge en parella
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mary
3 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Wilmien
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wilmien
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Bas
14 de juny de 2024
Bas
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Olivier
Viatge de negocis
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olivier
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
18 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Peter
17 de jul. de 2023
Peter
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en parella
12 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en parella
29 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Alexandra
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Sheyla
Viatge amb animals de companyia
19 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sheyla
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Dr. Reiner
15 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eine perle mitten in der Natur
Dr. Reiner
Estada de 4 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Frans, VOORBURG
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frans
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Claudia
15 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Claudia
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Benauwd en hangmat matras.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
AllandeBruin, Den Haag
Viatge en grup
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AllandeBruin
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Michel
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (ag. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotel DelfínHotels a OberradHotels a MuntanyolaHotels a PortoOlivi1948 - Boutique GuesthouseHotels propers a Santuari de la Mare de Déu de NúriaHotels propers a Castell del RemeiHotels a Teluk IntanHotel Sa VogaHotels a MadridHotels a Gua MusangHotels a KotlandiGrupotel Parc Natural & SpaTots els tipus d’allotjament
Paquets