Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Capsule Hotel CUBE





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Cabana, només per a dones (Private)

Cabana, només per a dones (Private)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
3 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana (Moderate,Ladies' Floor)

Cabana (Moderate,Ladies' Floor)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
3 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana, només per a homes (Private)

Cabana, només per a homes (Private)
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
3 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana estàndard, només per a homes

Cabana estàndard, només per a homes
8,2 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
4 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana (Moderate,Men's Floor)

Cabana (Moderate,Men's Floor)
El més destacat
Aire condicionat
3 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana Deluxe, només per a dones (Private)

Cabana Deluxe, només per a dones (Private)
El més destacat
Aire condicionat
3 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Cabana Deluxe, només per a homes (Private)

Cabana Deluxe, només per a homes (Private)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
3 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Escriptori
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14-5, Nobori-cho, Naka-ku, Hiroshima, Hiroshima, 730-0016
Sobre aquest allotjament
Capsule Hotel CUBE
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament exclusiu per a adults no s'admeten menors de 18 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Capsule Hotel CUBE Hiroshima
Capsule Hotel CUBE
Capsule CUBE Hiroshima
Capsule CUBE
Capsule Hotel CUBE Hiroshima
Capsule Hotel CUBE Capsule Hotel
Capsule Hotel CUBE Capsule Hotel Hiroshima
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Capsule Hotel CUBE
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,8
Ubicació
8,8
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Billy
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Billy
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Nathan
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada de 2 nits (set. 2025)
4/10, Deficient
Neerav, Markham
2 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Neerav
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Keisuke
Viatge de negocis
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisuke
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
?
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
bryan, Jersey City
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
bryan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ナナコ
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ナナコ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
??
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
??
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Junko
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Junko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Naohiko, Sagamihara-Shi,Chuo-Ku
4 d’ag. de 2025
Naohiko
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
MAKI
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MAKI
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
FEDERICO MARTIN
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FEDERICO MARTIN
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Keisuke
Viatge de negocis
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisuke
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Amit
30 de juny de 2025
Amit
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Keisuke
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keisuke
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tamie
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ちすみ
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ちすみ
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en grup
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jesus
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jesus
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
AZUSA
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AZUSA
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Monica
Viatge en grup
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
John
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
としひこ
22 de maig de 2025
としひこ
Estada d’1 nit (maig 2025)