My Place
Hotel amb una cafeteria i a prop de l'atractiu següent: Reeperbahn
Galeria de fotos de l’allotjament My Place





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 137 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Garner Hotel Hamburg Nord by IHG
Wandsbek
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 59 opinions
Preu actual: 73 €
taxes i impostos inclosos
22 de des. - 23 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lippmannstrasse 5, Sternschanze, Hamburg, HH, 22769
Sobre aquest allotjament
My Place
Allotjaments similars

Landhaus Flottbek
Landhaus Flottbek
- S'admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 77 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 8 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 13 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 40 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 5 anys
L’allotjament també es coneix com a
My Place Hamburg
My Place Hotel Hamburg
My Place Hotel
My Place Hamburg
My Place Hotel Hamburg
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: My Place
9,0
Fantàstic
9,6
Neteja
9,2
Ubicació
9,4
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 de gen. de 2023
Estada de 2 nits (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Daniela
Viatge en parella
18 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fräscht och fint i lite ruffigt kulturområde
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Karen
22 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karen
Estada de 7 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Thomas
25 de jul. de 2021
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en grup
11 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 3 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Ulrike
22 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wie zuhause sein - toll und danke an nette Team!
Ulrike
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Mathias
Viatge en grup
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mathias
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Colleen
20 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colleen
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Niels
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niels
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
26 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
AMNON
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
AMNON
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
17 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Jörg, Köln
5 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nahe am Puls der Zeit gelegen
Jörg
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Roland
3 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roland
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super godt sted!
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Michael
24 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alles okay
Michael
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Anders W
30 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anders W
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Romy, Stuttgart
1 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ideales Wochenendhotel
Romy
Estada de 2 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Philip
4 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pärla i Sternschanze
Philip
Estada de 2 nits (jul. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zimmer Hafencity im Parterre
Viatger verificat
8/10, Bo
Mike
16 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mike
8/10, Bo
Susan, Gröningen
3 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

















