Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tylösand





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 143 €
taxes i impostos inclosos
21 de set. - 22 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals clàssica (Design)

Habitació amb dos llits individuals clàssica (Design)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(83 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera o tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Tylöhusvägen, Halmstad, 302 73
Sobre aquest allotjament
Hotel Tylösand
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 300 SEK per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 600 SEK per nit.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions (495 SEK per persona i per dia) inclou el següent: sauna, banyera d'hidromassatge, spa, piscina i gimnàs.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 15 anys sense la supervisió d'un adult
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suècia. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tylösand
Hotel Tylösand Halmstad
Tylösand Halmstad
Tylosand Hotel Halmstad
Tylösand
Hotel Tylösand Hotel
Hotel Tylösand Halmstad
Hotel Tylösand Hotel Halmstad
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tylösand
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
EYAL, concord
Viatge en parella, Viatge en grup
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EYAL
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família amb nens petits
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gyda
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gyda
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ricky
Viatge de negocis
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricky
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gunilla
18 de juny de 2025
Gunilla
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Henrik
14 de juny de 2025
Henrik
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Henrik
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Ole
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ole
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Tatjana
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tatjana
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lars
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Birgitta
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Birgitta
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kristina Maria
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristina Maria
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sara
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Niklas
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niklas
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tommy
22 de maig de 2025
Tommy
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Tore
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tore
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LArs
Viatge de negocis
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LArs
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sharif
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sharif
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
17 de maig de 2025
Jeff
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bemötande
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
6 de maig de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kjersti
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kjersti
Estada de 2 nits (abr. 2025)