Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collection
Hotel de luxe a Groningen amb un port esportiu i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collection





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 93 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (with Sofabed)

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (with Sofabed)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, diversos llits, no fumadors

Habitació Comfort, diversos llits, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera exprés
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (with Single Sofabed)

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (with Single Sofabed)
El més destacat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
1 King Bed, Non-Smoking, Comfort Room, Deluxe Room, Sofabed For One Person, Espresso Machine
Executive Comfort Top View Room
Carregar totes les fotos de: 1 King Bed, Non-Smoking, Comfort Room, Deluxe Room, Sofabed, 2 Flat Screen Tvs, Bathtub and Shower

1 King Bed, Non-Smoking, Comfort Room, Deluxe Room, Sofabed, 2 Flat Screen Tvs, Bathtub and Shower
Carregar totes les fotos de: Double Room 2 Single bed

Double Room 2 Single bed
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Laan Corpus den Hoorn 300, Groningen, 9728 JT
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Leonardo Hotel Groningen
Leonardo Hotel Groningen
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.4 de 10, Molt bé, 621 opinions
Preu actual: 94 €
taxes i impostos inclosos
6 de jul. - 7 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 5 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 19.50 EUR per adult i 9.75 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 19:00-22:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
És possible que l'accés a determinades instal·lacions estigui restringit; els clients poden contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Plus Groningen Plaza
Hampshire Plaza Groningen
Flonk Hotel Groningen Zuid
Best Western Plus Hotel Groningen Plaza
Flonk Hotel Groningen Zuid BW Signature Collection
Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collection Hotel
Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collection Groningen
Preguntes freqüents
Opinions: Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collection
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Arzu
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Arzu
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Annie
Viatge en parella
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Annie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michel
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marc
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Marc
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Herman
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Herman
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
15 de maig de 2025
Scott
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Jeff
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marike
5 de maig de 2025
Marike
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dennis
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dennis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Harry
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Denise
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Denise
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Angel
17 de març de 2025
Angel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rowdy
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Rowdy
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Poul
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Poul
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anke
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anke
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Cecilie
13 de febr. de 2025
Cecilie
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Pia
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pia
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kohei, Henderson
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kohei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
SERGIO RIBEIRO
Viatge en família
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SERGIO RIBEIRO
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tina
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Sascha
11 de gen. de 2025
Sascha
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Liz
Viatge de negocis
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liz
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
cris
24 de des. de 2024
cris
Estada d’1 nit (des. 2024)