Sky Palace Hotel
Hotel a Gramado amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Sky Palace Hotel





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(68 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe

Habitació doble de luxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple de luxe

Habitació quàdruple de luxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Cortines opaques
Bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Cortina opaca
Bidet
Assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rod RS 115, Km 38, 38700, Tres Pinheiros, Gramado, RS, 95670-000
Sobre aquest allotjament
Sky Palace Hotel
Allotjaments similars

Hotel Sky
Hotel Sky
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.005 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.28 BRL per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 30.00 BRL per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 30.00 BRL per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
Sky Palace Hotel Hotel
Sky Palace Hotel Gramado
Sky Palace Hotel Hotel Gramado
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Sky Palace Hotel
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,8
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
7 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Alexander Mora, London
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander Mora
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Suellen
Viatge en parella
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Suellen
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Karine
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karine
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Leonardo
8 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Leonardo
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosane
Viatge en grup
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rosane
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Bruno
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Razoável
Bruno
Estada de 3 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
DAIANA
5 d’ag. de 2025
DAIANA
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ALDEMAR
3 d’ag. de 2025
ALDEMAR
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Simone
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simone
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Orion
3 d’ag. de 2025
Orion
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
MANOEL
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MANOEL
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Vivian
2 d’ag. de 2025
Vivian
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gilmar
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilmar
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
EDSON
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EDSON
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
MILTON
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MILTON
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexsandro
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexsandro
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniela Roberta
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniela Roberta
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
rosemeyre
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
rosemeyre
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
carlos willyan
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
carlos willyan
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eveline
27 de jul. de 2025
Eveline
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
SILVANA CONCI
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Razoável
SILVANA CONCI
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jimmy
23 de jul. de 2025
Jimmy
Estada d’1 nit (juny 2025)








