Dorsia Hotel & Restaurant
Hotel de luxe amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Dorsia Hotel & Restaurant





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 240 €
taxes i impostos inclosos
20 de nov. - 21 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(20 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble exclusiva

Habitació doble exclusiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,8 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació triple prèmium

Habitació triple prèmium
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació triple exclusiva

Habitació triple exclusiva
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Trädgårdsgatan 6, Gothenburg, 41108
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Pigalle
Hotel Pigalle
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 1.975 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 825 SEK per vehicle (l'anada i la tornada, 8 persones com a màxim).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 280 SEK per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 300 SEK per estada (entrada i sortida preferents).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 7 anys
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Dorsia Hotel Gothenburg
Dorsia Hotel
Dorsia Gothenburg
Dorsia & Restaurant Gothenburg
Dorsia Hotel & Restaurant Hotel
Dorsia Hotel & Restaurant Gothenburg
Dorsia Hotel & Restaurant Hotel Gothenburg
Preguntes freqüents
Opinions: Dorsia Hotel & Restaurant
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristina
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Cristina
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Milla-Milada Felizia
15 de set. de 2025
Milla-Milada Felizia
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
karin
Viatge en parella
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
karin
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Riad
Viatge de negocis
28 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Riad
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wenhui
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wenhui
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rune
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekend trip to Gothenburg




Rune
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Aas
Viatge en grup
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aas
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ann-Catrin
Viatge en família
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ann-Catrin
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Steffen
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steffen
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Niclas
Viatge en grup
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niclas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anders
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mathias
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Firande med extra allt




Mathias
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Mona
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mona
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
31 de jul. de 2025
Johan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Einar William
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Einar William
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Maral
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maral
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Leif
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leif
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in gothenburg
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
27 de jul. de 2025
Sofia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Annika
26 de jul. de 2025
Annika
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Torbjörn
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Torbjörn
Estada d’1 nit (jul. 2025)








