Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel Gorinchem





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 100 €
taxes i impostos inclosos
23 d’oct. - 24 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(20 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,4 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Franklinweg 7, Gorinchem, ZH, 4207 HX
Sobre aquest allotjament
Van der Valk Hotel Gorinchem
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.30 EUR per persona i per nit.
- Taxa de servei: 1.50 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 21.50 EUR per adult i 11 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Van Der Valk Gorinchem
Van der Valk Hotel Gorinchem Hotel
Van der Valk Hotel Gorinchem Gorinchem
Van der Valk Hotel Gorinchem Hotel Gorinchem
Preguntes freqüents
Opinions: Van der Valk Hotel Gorinchem
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jansje
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jansje
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
C.N.
Viatge en família
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
C.N.
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Truus
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Truus
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Mark-Philipp Daniel Raphael, Kiel
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Mark-Philipp Daniel Raphael
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en parella
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Hans
Viatge en parella
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Hans
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas, Lincoln
Viatge en parella
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
NAMYOUN
10 de jul. de 2025
NAMYOUN
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Marian
Viatge en grup
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marian
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Darren
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
D
Viatge de negocis
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
D
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Vincent
13 de juny de 2025
Vincent
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Hendrik
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrik
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Kübra
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kübra
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mona Lill
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mona Lill
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Robert S
23 de febr. de 2025
Robert S
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bob
9 de febr. de 2025
Bob
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
26 de gen. de 2025
Christian
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Kim
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Kim
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Halima
28 d’oct. de 2024
Halima
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Good hotel, treat guests Horrible.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacco
17 d’oct. de 2024
Jacco
Estada d’1 nit (juny 2024)