NH Gijón
Hotel a peu de platja amb spa complet i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament NH Gijón





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 74 €
taxes i impostos inclosos
8 de des. - 9 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(19 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Minibar
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Adjoining Room, 2AD+2CH)

Habitació familiar (Adjoining Room, 2AD+2CH)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
2 Banys
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Adjoining Room, 3AD+1CH)

Habitació familiar (Adjoining Room, 3AD+1CH)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
2 Banys
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Paseo Doctor Fleming, 71, Gijon, Asturias, 33203
Sobre aquest allotjament
NH Gijón
Allotjaments similars

Abba Playa Gijon Hotel
Abba Playa Gijon Hotel
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 228 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 17 i 18 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 19.50 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juliol-setembre
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
NH Gijón
NH Gijón Gijon
NH Gijón Hotel
NH Gijón Hotel Gijon
NH Gijón Hotel
NH Gijón Gijon
NH Gijón Hotel Gijon
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: NH Gijón
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,4
Ubicació
8,8
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Överprisat hotell.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIS ARTURO
12 d’ag. de 2025
LUIS ARTURO
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Khurram
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Khurram
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Silvia Cristina
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfecto
Silvia Cristina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ludovic
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice hotel, with amazing terrasse Pool&Bar
Ludovic
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Annely Lorena
Viatge en parella
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annely Lorena
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
BIENVENIDO
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BIENVENIDO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
DR . PIERRE
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DR . PIERRE
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Euan
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Euan
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
santiago
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
santiago
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
patrice
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
patrice
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eugénie
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eugénie
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Mickael
1 de juny de 2025
Mickael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Enrique, Miami
30 de maig de 2025
Enrique
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Alejandro
28 de maig de 2025
Alejandro
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Paal
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
NH god komfort
Paal
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ignacio
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ignacio
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un acierto
Juan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sensacional
Juan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Didier
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Didier
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Reinaldo
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reinaldo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Isabel
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Maria Isabel
Estada de 2 nits (gen. 2025)








