Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bahía





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
5 d’oct. - 6 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Per cable
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avda. Del Llano, 44, Gijon, Asturias, 33209
Sobre aquest allotjament
Hotel Bahía
Allotjaments similars

palmeras
palmeras
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Microones
6.4 de 10, 32 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 10 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 6.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bahía Gijon
Bahía Gijon
Hotel Bahía Hotel
Hotel Bahía Gijon
Hotel Bahía Hotel Gijon
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bahía
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Pamela, Ongar
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pamela
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Pedro
25 de juny de 2025
Pedro
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
NATHALIE
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NATHALIE
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Martine
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martine
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Juan
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Gabriel
1 de juny de 2025
Gabriel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Neftalí
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Neftalí
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
OSCAR
29 d’abr. de 2025
OSCAR
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
javier
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
javier
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mateo
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mateo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUAN ANTONIO
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUAN ANTONIO
Estada de 6 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Mirna
Viatge en grup
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirna
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
HUMBERTO
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HUMBERTO
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Stefan
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Stefan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Emilio Jaime
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emilio Jaime
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
melvin
19 de set. de 2024
melvin
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Jose
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Karen
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
José
Viatge en família
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada de 5 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Ad
Viatge en família
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Ad
Estada d’1 nit (juny 2024)