Logis HAVVAH Hotel Gap
Hotel d'estil art-déco a Gap amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Logis HAVVAH Hotel Gap





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
taxes i impostos inclosos
9 de des. - 10 de des.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort

Habitació quàdruple Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,8 sobre 10
Bé
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Habitacions comunicades disponibles
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Habitacions insonoritzades
Habitacions comunicades disponibles
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort

Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Habitacions comunicades disponibles
Bressol o llit infantil
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8 Avenue De Provence, Gap, Hautes Alpes, 5000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Avantici Citotel Gap
Avantici Citotel Gap
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 334 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.50 EUR per adult i 9.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 9 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 5 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Best Western Gap
Best Western Hôtel Gap
Best Western Hotel Gap
Havvah Hotel Gap
Best Western Hotel Gap
Logis HAVVAH Hotel Gap Gap
Logis HAVVAH Hotel Gap Hotel
Logis HAVVAH Hotel Gap Hotel Gap
Preguntes freqüents
Opinions: Logis HAVVAH Hotel Gap
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Muriel
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité prix
Muriel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Fabre
Viatge de negocis
20 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pas de Clim
Fabre
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
sandrine
19 de jul. de 2025
sandrine
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
Jon Ulrik
15 de jul. de 2025
Jon Ulrik
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-hélène
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie-hélène
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Fernando
2 de jul. de 2025
Fernando
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Fabienne
Viatge en grup, Viatge en família
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Beaucoup de choses qui n'allait pas.
Fabienne
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Manon
2 de juny de 2025
Manon
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
béatrice
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
béatrice
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
rachid
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
rachid
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel ·lent
Corinne
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corinne
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kirsi-Marja
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kirsi-Marja
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
ISABELLE
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ISABELLE
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Kémil
28 d’abr. de 2025
Kémil
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent séjour
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Élodie
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Élodie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guillaume
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guillaume
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sandra
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sandra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carine
Viatge de negocis
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carine
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Mélissa
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mélissa
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kamel
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kamel
Estada d’1 nit (març 2025)








