Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Leonardo Hotel Frankfurt City Center





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
7,6 sobre 10
Bé
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(22 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
També et pot agradar

Hilton Frankfurt City Centre
Innenstadt
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 156 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Münchener Straße 59, Frankfurt, HE, 60329
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Frankfurt City Center Hotel
Hotel Frankfurt City Center
Hotel Leonardo
Hotel Leonardo Frankfurt City Center
Leonardo Frankfurt City Center
Leonardo Frankfurt City Center Hotel
Leonardo Hotel
Leonardo Hotel Frankfurt City Center
Leonardo Hotel Frankfurt City
Leonardo Frankfurt City Center
Leonardo Hotel Frankfurt City Center Hotel
Leonardo Hotel Frankfurt City Center Frankfurt
Leonardo Hotel Frankfurt City Center Hotel Frankfurt
Preguntes freqüents
Opinions: Leonardo Hotel Frankfurt City Center
Opinions
7,4
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Erika
Viatge en parella
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Bianca
9 de juny de 2025
Bianca
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Inga
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Inga
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nihal
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nihal
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Martin
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Markus
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Markus
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Axel
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Axel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Alexander
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexander
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yasuaki
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuaki
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ulises
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulises
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Till
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Till
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Rafael
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rafael
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Bernd
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernd
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Maritn
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maritn
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Matthias
Viatge de negocis
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Hotel in Ordnung
Matthias
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ajay
Viatge de negocis
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ajay
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roy, Toronto
6 de febr. de 2025
Roy
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Tuomas
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tuomas
Estada de 4 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Tzujen
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tzujen
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Andrea
18 de des. de 2024
Andrea
Estada d’1 nit (des. 2024)