Hotel Parrini
Hotel a primera línia de platja perquè gaudeixis del sol i de la diversió
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Parrini





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple panoràmica, vistes al mar

Habitació triple panoràmica, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble panoràmica, vistes al mar

Habitació doble panoràmica, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple urbana, vistes a la ciutat

Habitació triple urbana, vistes a la ciutat
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble urbana, vistes a la ciutat

Habitació doble urbana, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació panoràmica, vistes al mar

Habitació panoràmica, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un cobrellit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Italia 103, Follonica, GR, 58022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel La Pineta
Hotel La Pineta
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 270 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de octubre al 31 de març, 0.00 EUR per persona i per nit, fins a 15 nits. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
- Taxa municipal: del 1 de abril al 15 de juny, 1.00 EUR per persona i per nit, fins a 15 nits. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
- Taxa municipal: del 16 de juny al 15 de setembre, 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 15 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
- Taxa municipal: del 16 de setembre al 30 de setembre, 1.00 EUR per persona i per nit, fins a 15 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 59 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús de les instal·lacions: 20.00 EUR per allotjament i per dia
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Parrini
Hotel Parrini Follonica
Parrini
Parrini Follonica
Parrini Hotel Follonica
Hotel Parrini Follonica
Hotel Parrini Hotel
Hotel Parrini Follonica
Hotel Parrini Hotel Follonica
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Parrini
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Guido
Viatge de negocis
1 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel sul mare
Guido
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Marco, Siena
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marco
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’ag. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Karoline
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karoline
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 9 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Nicola
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicola
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Lieve
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lieve
Estada de 9 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Barbara
6 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel--I'll go bck
Barbara
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Maria Luisa
25 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria Luisa
Estada de 7 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Blazianna, Gorizia
16 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Notte a Follonica
Blazianna
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Luis
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Marc
5 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sejour globalement positif, mais...
Marc
Estada de 11 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
On the beach and promenade
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Raffa94, Bologna
12 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel sul mare
Raffa94
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Urban
14 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Urban
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Roberta
14 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roberta
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Jean
27 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel très bien placé,avec un personnel très sympa
Jean
8/10, Bo
Mirco
30 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirco
8/10, Bo
Silvia e Luca, Milano
18 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stupendo hotel sul mare
Silvia e Luca
10/10, Excel·lent
Famiglia Gheri, Montale (Pt)
16 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vir' 'o mar' quantè bell ' !?!
Famiglia Gheri
8/10, Bo
Stefan, Münchenstein
30 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació