Hotel Montreal
Hotel amb un bar i a prop de l'atractiu següent: Catedral de Santa Maria del Fiore
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Montreal





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior (2nd floor - No Elevator)

Habitació doble o amb dos llits individuals superior (2nd floor - No Elevator)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Deluxe)

Suite júnior (Deluxe)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor
Dormitori independent
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Deluxe

Habitació doble per a ús individual Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort (Deluxe)

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort (Deluxe)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica (third floor without elevator)

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica (third floor without elevator)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor
Bany privat
Un assecador de cabells
Caixa forta
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Hotel Leonardo Da Vinci
Santa Maria Novella
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 730 opinions
Preu actual: 120 €
taxes i impostos inclosos
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Della Scala 43, Florence, FI, 50123
Sobre aquest allotjament
Hotel Montreal
Allotjaments similars

Hotel Bologna
Hotel Bologna
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 126 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 30 EUR per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 EUR per nit (a 500 m).
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per allotjament, per estada més un càrrec únic de 25 EUR per la neteja al final de l'estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 8 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 30 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Els clients que tinguin problemes per pujar escales han de contactar amb aquest allotjament per endavant si volen demanar una habitació en una planta que tingui ascensor.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Montreal Florence
Montreal Florence
Hotel Montreal Hotel
Hotel Montreal Florence
Hotel Montreal Hotel Florence
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Montreal
8,0
Molt bo
8,4
Neteja
8,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 de maig de 2022
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Richel
7 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Richel
Estada de 2 nits (maig 2022)
6/10, Acceptable
Urs
28 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Urs
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Elisa
26 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elisa
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Gabriele
22 de març de 2022
Gabriele
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Sofia
Viatge en grup
3 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Sofia
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Maitte
17 de gen. de 2022
Maitte
Estada de 4 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Charles
9 de gen. de 2022
Charles
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Victor
7 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Safe and convenient!
Victor
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
PAOLA
Viatge en grup
19 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAOLA
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Ilpo
26 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ilpo
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Diane
Viatge en grup
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diane
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
FELIPE
Viatge en parella
16 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FELIPE
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Nikola
16 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nikola
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Alfredo
9 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alfredo
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Vyshnavie
Viatge en parella
5 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vyshnavie
Estada de 3 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Mariela D Ramirez de
Viatge en parella
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariela D Ramirez de
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
TIMOTHY
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommended--great hotel close to train station.
TIMOTHY
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge de negocis
22 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benjamin
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent!!!!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
LUCA
Viatge en parella
27 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LUCA
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
luciano tommaso
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
luciano tommaso
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
felipe
Viatge en família
21 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
you get what you pay for.
felipe
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
ISABELLE
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hébergement moderne
ISABELLE
Estada de 2 nits (ag. 2021)

















